رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد؛

استان مرکزی نارنجی شد

جمالیان از خروج استان مرکزی از وضعیت قرمز خبر داد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از خروج استان مرکزی از وضعیت قرمز خبر داد و گفت: خدا را شکر بجز تفرش که از نظر ستاد  مقابله با کرونا  وضعیت زرد دارد بقیه شهر‌های استان وضعیت نارنجی دارند.

جمالیان افزود: خدا را شکر با توجه به رعایت خوبی که مردم عزیز کردند و پیگیری‌های خوبی که مسئولین داشتند الان وضعیت قابل قبولی است یعنی از شنبه ما فقط در مشاغل گروه ۳ و ۴ محدودیت‌ها را داریم و بقیه مشاغل می‌توانند فعالیتشان را از سر بگیرند.

او اضافه کرد: گروه ۳ و ۴ بیشتر شامل دانشگاه ها، مدارس، مهدکودک‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر و بخصوص آرایشگاه زنانه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: همکاری مردم بسیار عالی بوده نتیجه این هفته دو محدودیت‌ها را ما تازه از هفته آینده خواهیم دید و کاهش بستری و مرگ و میر است.

او ادامه داد: از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر زحمات بسیار و سختی‌هایی که خود عزیزان و مردم عزیز کشیدند رعایت دستورالعمل‌های را رعایت کنند تا این زحمات و موفقیت‌های حاصل شده پایدار بماند.

جمالیان تصریح کرد: بازگشایی مجدد مردم از حضور در اماکن پر ازدحام و پر جمعیت خودداری کنند و سعی کنند که خرید‌ها و حضور در جا‌های پر جمعیت را محدود کنند.

مشاغل گروه ۳ و ۴ که از شنبه در استان مرکزی هم چنان باید بسته باشند شامل تمامی آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، تالار‌های پذیرایی، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.