قائم مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: با هدف حمایت از ۳۳۰۰ یتیم و‌ فرزند غیریتیم نیازمند تحت حمایت این نهاد، جذب ۱۸ هزار حامی تا اوایل سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش عوامل فقرزا در کشور، برای حمایت از ۳۳۰۰ کودک و نوجوان نیازمند یتیم و غیریتیم، به یاری ۱۸ هزار حامی نیاز است.
 
او با اذعان اینکه با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ده هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانید در این پویش شرکت کنید، تصریح کرد:این پویش تا اوایل سال ۱۴۰۰  در سطح کشور ادامه دارد که در آن، جذب بیش از یک میلیون نفر حامی هدفگذاری شده است.
 
وی تصریح کرد: ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ و نیز مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از روش های ثبت نام در این طرح است.
 
او همچنین خاطرنشان ساخت: حامیان از طریق ثبت نام در سایت اکرام به نشانی فوق، می توانند فرزندشان را خودشان انتخاب کنند و کمک خود را بصورت آنلاین و مستقیم به کارت فرزند تحت حمایت واریز نمایند.
 
قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در هشت ماهه سال جاری ۱۴۴۶ حامی در استان سمنان جذب شده است، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم اعم از کسبه، بازاریان، پزشکان، معلمان،کارمندان، مهندسان و غیره می توانند با حمایت از یک یا چند کودک نیازمند به کمک به این عزیران بشتابند.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.