۱۰ طرح برتر هفته بسیج در سرخه

۱۰ طرح برتر هفته بسیج با توجه به شرایط محدودیت‌های کرونایی با ابتکار گروه‌های اندیشه ورز سپاه ناحیه سرخه همزمان با هفته اول آذر در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: ویژه برنامه‌های به تو از دور سلام، گل برای گل، پایگاه‌های خدمات رسانی شهری، نذر خون، تجلیل از مدافعان سلامت، گرمای همدلی، سلام در خدمتیم، هشت شب توسل به امام هشتم (ع)، مواسات و کمک به نیازمندان، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان و بسیجیان نمونه پشت در منازل در هفته بسیج با مشارکت بسیجیان خواهر و برادر پایگاه‌های مقاومت در شهر و روستا‌های این شهرستان اجرایی شد.

به گفته او یکی از طرح‌های شاخص دیدار غیر حضوری با خانواده معظم شهدا بود که تعداد محدودی از مسئولان سپاه، بسیج و بنیاد شهید به همراه امام جمعه با حضور بر مزار چهار شهید منتخب در گلزار شهدا، بصورت ارتباط تصویری با خانواده آن شهید تجدید میثاق کردند.

عبداللهی افزود: طرح گل برای گل نیز جایگزین برنامه گلباران مزار شهدا بود که با طراحی یک اپیلیکیشن موبایلی هر فرد می‌توانست با انتخاب هر شهید به مزار وی بصورت مجازی گل اهدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه تهیه و توزیه ۶۰۰ بسته و اقلام خوراکی و غذایی در پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری نهاد‌های حمایتی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را یاد آور شد و گفت: این بسته‌ها در هر محله با شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونا تهیه و تقدیم شد.

این مقام مسئول جایگزینی طرح میز خدمت هفته بسیج با طرح تلفنی سلام در خدمتیم را خاطرنشان کرد و گفت: در هفته بسیج با اعلام شماره تماس‌های ویژه و در ساعات مقرر مسئولان بسیج و سپاه ناحیه پاسخگوی مشکلات و درخواست پیگیری عموم مردم بودند.

مرتضی عبداللهی گفت: بسیجیان سرخه با مشارکت دائمی در طرح‌های مرکز بهداشت و همکاری با تیم‌های خدماتی، آموزشی و ترویجی این مرکز توانستند این شهرستان را به رتبه برتر طرح غربالگری در استان برسانند و در پویش نذر خون نیز علاوه بر حضور نوبتی بسیجیان این طرح را بین مردم نیز تشریح و ترغیب کردند.

او طرح فرهنگی عکس با حاج قاسم و سلام خاصه به حضرت امام رضا در فضای مجازی و بلندگو‌های سطح شهر در طول این هفته را نیز از ایده‌هایی معرفی کرد که با استقبال خوب مردم این شهرستان مواجه شده است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: بسیج ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار