امکان کاهش نیروی انسانی در شعبات بانکی امکان‌پذیر نیست

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان گفت: کارکنان شعب بانک‌ها به دلیل کاهش نیافتن مراجعه های مردم تحت فشار هستند و باید دولت الکترونیک به معنای واقعی در استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهکارمرام دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان در نشست قرارگاه مقابله با کرونا در سمنان گفت: در بخش اداری بانک‌ها می شود با ۱۰ درصد کارمندان‌ هم در زمان اعلام محدودیت کرونایی به فعالیت ادامه داد اما در باجه شعبه بانک‌ها با توجه به مراجعه مردم امکان کاهش نیروی انسانی وجود ندارد.

او با انتقاد از افزایش مراجعات و انجام کارهای عقب افتاده بانکی کارمندان با استفاده از فرصت دورکاری در ایام محدودیت های کرونایی افزود: دورکاری کارمندان و تعطیلی برخی از اصناف باعث شده است که در روزهای گذشته اقشار مردم به کارهای بانکی عقب مانده خود برسند و مراجعه مردم در بانک‌ها همچنان به حال خود باقیست.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان افزود: در بحث دورکاری کارمندان باجه شعبه بانک‌ها اختیار به مدیریت شعبه داده شده تا با تشخیص و مسئولیت خود نسبت به دورکاری یا حضور کارکنان باجه شعب تحت مدیریت خود اقدام‌ کند.

او تصریح کرد: کارکنان شعب بانک‌ها به دلیل کاهش نیافتن مراجعه های مردم تحت فشار هستند و باید دولت الکترونیک به معنای واقعی در استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان با اشاره به بستر مناسب برای انجام فعالیت های بانکی در فضای مجازی اظهار کرد: افزایش ارائه خدمات غیرحضوری در استان در دستور کار بانک های عامل بوده و اجرای طرح بانک داری الکترونیکی نیازمند عزم‌ ملی است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار