استاندار خراسان رضوی:

روند ابتلا به کرونا در خراسان رضوی رو به کاهش است

استاندار خراسان رضوی گفت: با اجرای محدودیت‌های هوشمند و همکاری مطلوب مردم در طول دو هفته اخیر روند ابتلا به ویروس کرونا و موارد فوت و بستری بیماران در سطح این استان رو به کاهش رفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در مراسم بهره‌برداری بخش واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی مشهد با حضور ویدیوکنفرانس رئیس جمهوری، در پاسخ به پرسش حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در مورد وضعیت کرونا در خراسان رضوی افزود:پیرو همکاری اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا و بر اساس آماری وزارت بهداشت ۱۵ شهرستان از ۱۹ شهرستان دارای وضعیت قرمز در خراسان رضوی هم‌اینک تغییر وضعیت یافته و به سطح نارنجی شیوع ویروس همه‌گیر رفته‌اند.


بیشتر بخوانید


او افزود: همچنین برخی دیگر از شهرستان‌های این استان که پیش از این در وضعیت نارنجی قرار داشتند هم اکنون از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت زرد دارند.

استاندار خراسان رضوی همچنین از همراهی مردم در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند برای کاهش شیوع ویروس همه‌گیر کرونا قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور نیز سلامت مردم را حایز اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد که با همکاری عموم هموطنان شیوع این ویروس کاهش یافته، به نقطه مطلوب رسیده و نگرانی عمومی از بابت آن برطرف شود.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.