نزدیک به ۶۵ میلیون مبتلا، جدیدترین آمار کرونا در جهان+ جدول

تا کنون در جهان نزدیک به ۶۵ میلیون نفر به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین آمار، تا کنون نزدیک به ۶۵ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند.

بر اساس این گزارش، تا کنون دست کم بیش از ۶۴ میلیون و ۹۰۴ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، دست کم بیش از یک و نیم میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

آمریکا با داشتن بیش از ۱۴ میلیون و ۳۱۴ هزار مورد ابتلا به کرونا، همچنان در صدر کشور‌های جهان از نظر موارد ابتلا قرار دارد. همچنین تا کنون بیش از ۲۷۹ هزار نفر در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرده ظرف ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۷۰۰ نفر بر اثر کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده اند.

هند نیز با داشتن بیش از ۹ میلیون و ۵۴۳ هزار مورد ابتلا، رتبه دوم را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است. همچنین تا کنون بیش از ۱۳۸ هزار نفر در هند بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

برزیل نیز با داشتن بیش از ۶ میلیون و ۴۳۶ هزار مورد ابتلا، رتبه سوم را در میان کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است. شمار قربانیان کرونا در این کشور نیز به بالای ۱۷۴ هزار نفر می‌رسد.

روسیه نیز با داشتن بیش از دو میلیون و ۳۷۵ هزار مورد ابتلا، رتبه چهارم را در میان کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است. شمار مرگ و میز بر اثر کرونا نیز در این کشور به بالای ۴۱ هزار نفر می‌رسد.

این در حالی است که مقامات روسیه امروز پنجشنبه اعلام کردند موارد ابتلای روزانه به کرونا در روسیه برای نخستین بار، از ۲۸ هزار مورد ظرف یک روز نیز فراتر رفته است.

طبق اعلام اتاق عملیات ویژه مبارزه با شیوع کرونا در روسیه، ۲۸ هزار و ۱۴۵ مورد ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور به ثبت رسیده است. این در حالی است که موارد ابتلای قبلی ۲۵ هزار و ۳۴۵ مورد گزارش شده بود.

نزدیک به ۶۵ میلیون مبتلا، جدیدترین آمار کرونا در جهان+ جدول

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار