کمک میلیاردی معاونت علمی ریاست جمهوری به دانشگاه صنعتی کرمانشاه

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور تکمیل پروژه سوله فناوری دانشگاه صنعتی ۴ میلیارد تومان به این دانشگاه کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:عملیات اجرایی احداث سوله مرکز رشد فناوری و کارآفرینی دانشگاه صنعتی سه سال قبل شروع و با  ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی به علت کمبود اعتبارات متوقف شد.

اوافزود: طی این مدت پیگیری‌های زیادی به منظور اتمام این پروژه انجام ودر نهایت موافقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  برای اختصاص بخشی از اعتبار مورد نیاز گرفته شد.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اخیرا ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه تخصیص داده که به محض دریافت عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

اختری تصریح کرد:علاوه براین ۴ میلیارد تومان حدود سه تا چهار میلیارد تومان دیگر هم نیاز داریم تا احداث این پروژه را به اتمام برسانیم که تلاش می‌کنیم بخشی از این اعتبار توسط خود دانشگاه و بخشی از طریق استانداری تامین شود.

اوگفت: درصورتی که اعتبارات به موقع تخصیص یابد ظرف یکسال این پروژه  به اتمام می‌رسد.

اختری مساحت زیربنای این پروژه را حدود ۱۳۰۰ متر اعلام کرد و افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است ۲۲ تا ۲۳ فضا با متراژ‌های مختلف برای واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه در این سوله راه اندازی شود.

 

 

انتهای پیام /س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار