استاندار لرستان:

محدودیت تردد‌های شبانه در لرستان لغو می‌شود

استاندار لرستان گفت: محدودیت تردد‌های شبانه در این استان با توجه به تغییر وضعیت شیوع کرونا از قرمز به نارنجی از هفته آینده لغو می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  سیدموسی خادمی استاندار لرستان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری خوب مردم از جمله اصناف و بازاریان در رعایت محدودیت هوشمند و شیوه نامه ‌های بهداشتی، وضعیت شهرستان‌های قرمز استان به نارنجی تبدیل شده است.

او با بیان اینکه محدودیت‌های آذرماه در خصوص کنترل شیوع کرونا اثربخش بوده است تصریح کرد: با تغییر وضعیت شهرستان‌های قرمز خرم‌آباد، بروجرد و سلسله به نارنجی، برخی از محدودیت‌هایی که ویژه مناطق قرمز هستند لغو خواهد شد.

استاندار لرستان افزود: لغو مقررات منع آمد و شد شبانه و آغاز فعالیت مشاغل سطح ۲ از شنبه آینده با توجه به محدودیت‌های وضعیت نارنجی اجرایی می‌شود و برخی از محدودیت‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز کاهش خواهد یافت.

خادمی با اشاره به احتمال لحظه‌ای تغییرشرایط نارنجی به دلیل کم بودن فاصله با وضعیت قرمز گفت: اگر حساسیت مردم کاهش یابد و عادی انگاری شود، در مدتی کوتاه و به سرعت ظرف چند روز وضعیت به قرمز تغییر خواهد کرد، اما چنانچه شهروندان با روند فعلی نسبت به رعایت شیوه نامه ها اقدام کنند شرایط بهبود می‌یابد.

او ادامه داد: مردم باید همچنان عمل به شیوه نامه های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و خودداری از دورهمی‌های خانوادگی را در دستورکار داشته باشند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.