مرغ های زنده قم ممنوع الخروج شدند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار از ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار با اشاره به این که روزانه ۳۰ تن مرغ گرم در بازار توزیع می‌شود، گفت: براساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی، جوجه ریزی‌های مهر ماه، هفته آینده به تولید می‌رسد و وارد بازار خواهد شد.

او  نیاز روزانه مرغ را در قم ۶۰ تن اعلام کرد: روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد به قیمت ۱۵ هزار تومان هم برای ایجاد تعادل، به بازار تزریق می‌شود.

 غضنفری همچنین از ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان سخن گفت و تأکید کرد: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از روند افزایشی قیمت ،مرغداران باید به اندازه نهاد‌های دریافتی تولیدات خود را به استان تحویل دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم درباره کمبود موقتی روغن خوراکی هم گفت: این مشکل با واردات روغن از بنادر حل شد و هم اکنون ۶۴۷ تن روغن در انبار‌های استان موجود است.

او از موجودی کافی شکر و برنج هم در انبار‌های استان خبر داد و گفت: استان به میزان که بتوانند علاوه بر موجودی‌های فعلی، میزان ذخیره سازی را افزایش خواهد داد تا مردم دچار مشکل نشوند.

غضنفری در بخش دیگر از سخنان خود منوط کردن فروش یک کالا را به خرید کالای دیگر از سوی برخی فروشندان تخلف دانست و بر ضرورت برخورد با اینگونه افراد تأکید کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: قیمت مرغ ، بازار مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار