تشخیص اشتباه پزشک قابل توجیه نیست

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: تشخیص اشتباه یک پزشک درباره مرگ نوزاد آبدانانی قابل توجیه نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،بهزاد علیزاده رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: انتشار خبر فوت و زنده شدن نوزاد آبدانانی که در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام رخ داده بسیار نگران کننده و غیر قابل قبول است که چنین اشتباه پزشکی رخ بدهد.

او افزود: وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام علاوه بر برخورد با مسببین موضوع باید برای افکار عمومی شفاف سازی کنند چرا که این حادثه موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با بیان اینکه بعد از اطلاع از موضوع بلافاصله برای پیگیری وضعیت درمانی با پدر این نوزاد تماس گرفتیم،عنوان کرد: از آنجایی که این نوزاد هم اکنون در بیمارستان ابوذر اهواز بستری و تحت مراقبت است برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر موضوع از طریق تماس تلفنی با معاون پارلمانی وزیر بهداشت پیگیری به عمل آمده و در بحث خدمات تأکیدات لازم صورت گرفته است.

او اضافه کرد:بدون شک اگر امکانات در مراکز درمانی استان و شهرستان‌ها فراهم بود نیاز به اعزام این نوزاد به بیمارستان استان‌های همجوار نبود و باید مسئولان درمانی کشور به این مهم توجه جدی داشته باشند که تجهیز و تامین امکانات پزشکی از ضروریات بیمارستان شهرستان‌های حوزه جنوب استان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
مجلس با قاطعیت پیگیر عدالت باشد