ثبت بیش از ۵ هزار و ۷۸۷ مزاحمت تلفنی با آتش نشانی مشهد در یک هفته

سخنگو و مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهر مشهد گفت: مزاحمت‌های تلفنی با سامانه ۱۲۵در هفته گذشته ماموریت‌های حریق و حوادث در مشهد با کاهش روبه‌رو بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشیار رضا حیدری سخنگوی آتش نشانی مشهد گفت: براساس استخراج و پالایش دیتا‌های آماری توسط کارشناسان گروه برنامه‌ریزی سازمان آتش نشانی مشهد در هفته گذشته و از مورخه ۶ تا ۱۲ آذرماه، ۱۱ هزار و ۳۱۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد برقرار شده که از این تعداد تماس، ۵ هزار و ۷۸۷ تماس آن مزاحمی و غیر مرتبط بوده که نسبت به هفته قبل افزایش مزاحت‌های تلفنی را نشان می‌دهد.

او افزود: در این هفته در مجموع ۲۴۶ ماموریت توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۱۱۰ مورد آن اطفائ حریق و ۱۳۶ ماموریت نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده و در ماموریت‌های اعزامی یک هزار و ۳۲۶ آتش نشان حضور داشته‌اند، همچنین، این عملیات به وسیله ۴۱۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و موتورسیکلت‌های آتش نشانی انجام شده است.

سخنگوی آتش نشانی مشهد ادامه داد: در حوزه ماموریت‌های اطفای حریق و امداد و نجات در هفته گذشته با کاهش نسبی ماموریت‌ها مواجه بودیم و در بررسی‌ها مشخص شد، همچنان نجات افراد محبوس شده از آسانسور‌ها در صدر عملیات‌های امداد و نجات در این سازمان قرار داشته است.

حیدری بیان کرد: در هفته گذشته ۱۷۴ هزار و ۱۲۵ متر مربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث یا تکمیل شده، مسکونی، تجاری، اداری و مراکز درمانی توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته، همچنین عملیات ضد عفونی اماکن عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط آتش نشانان انجام شده است.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.