پروژه‌های بزرگ اسلام آباد از رکود چندین ساله درآمده‌اند

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : پروژه‌های بزرگ اسلام آباد از رکود چندین ساله درآمده‌اند و اجرایی‌شدن پروژه‌های راکد، موجب تقویت اعتماد مردم به تحقق وعده‌های مسئولین شده‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : اجرایی شدن پروژه پتروشیمی چهارم حدود ۸ سال بود که تنها در حد شعار باقی مانده بود، ولی با تلاش‌ها، پافشاری‌ها و رایزنی‌های بسیار گسترده مدیریت ارشد استان این پروژه در مسیر اجرایی قرار گرفته و تحولی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

او به تشریح رکود مطلق چندین ساله پروژه بزرگ گلخانه اسلام آباد پرداخت و گفت : بسیاری از اجرایی شدن این پروژه ناامید بودند و موضوع تعلیق آن را مطرح می‌کردند، ولی الان با پیگیری‌های صورت گرفته این گلخانه در فاز اول و در سطح ۱۱ هکتار در حال اجراست.

حاتمی افزود: خوشبختانه از آن ناامیدی و رکود امروز به دغدغه شیرین تنظیم زمان بهره‌برداری رسیده‌ایم.

معاون اقتصادی استاندار افزود: پروژه فروسیلیس و منگنز برای اولین بار در استان با سرمایه گذار خارجی اجرا می‌شود و سرمایه گذار چینی امروز عنوان کرد که این سطح از همکاری دستگاه‌ها را در هیج کجا تجربه نکرده است.

او ادامه داد: خوشبختانه جواز تاسیس ۱۳ طرح بزرگ و ۱۷ متوسط در شهرستان اسلام‌آباد صادر شده است و ۶۳۴ طرح هم از تسهیلات روستایی و زلزله استفاده کرده اند که در میان این‌ها سه طرح بزرگ قرار دارد. با اجرای این پروژه‌ها یک تحرک و تحولی در تولید و اشتغال اسلام آباد ایجاد می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار