معاون توسعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی:

ساختار حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اصلاح می‌شود

فداکار با اشاره به پایین‌بودن حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان فارس از واحد‌های دانشگاهی شیراز، مرودشت، جهرم، کازرون، ممسنی و مرکز خفر بازدید و در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که با حضور روسای واحد‌ها و مراکز دانشگاهی برگزار شد، شرکت کرد.

محمدمهدی فداکار با اشاره به پایین‌بودن حقوق و مزایای کارکنان این دانشگاه، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

او با بیان اینکه معاملات اقتصادی را با در نظر گرفتن تمام جوانب دنبال کرد و احیانا اگر نیاز به مصوبه باشد، کمک می‌کنیم تاکید کرد که تغییر کاربری زمین‌های دانشگاه جدی و مستندسازی فعالیت‌های اقتصادی جدی گرفته شود.

فداکار خطاب به روسای واحد‌ها و مراکز دانشگاهی گفت: تبدیل به احسن املاک و مستغلات، کشت گیاهان دارویی، رصد کردن پروژه‌های استانی و شهرستانی، پیگیری پرونده‌های حقوقی و مشارکت در کار‌های اقتصادی را سر لوحه کاری خود قرار دهید و از تمام توان علمی و تحقیقاتی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود نهایت استفاده را ببرید.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد: مسئولان دانشگاه خیرین را شناسایی و با برگزاری جلسه و ارتباط موثر و با معرفی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی از کمک خیرین در امور دانشگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار