هفته سوم اعمال محدودیت‌های کرونایی در مازندران

محدودیت‌های جدید کرونایی همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مازندران وارد سومین هفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران با اشاره به تمدید اعمال محدودیت‌های جامع کرونایی برای یک هفته دیگر، گفت: محدودیت‌های کرونایی همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کماکان در مازندران با جدیت ادامه دارد.

او با بیان اینکه ورود به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی استان، همچنان با پلاک‌های غیربومی ممنوع است، افزود: محدودیت‌های مشاغل گروه دو و سه در شهر‌های غیر قرمز، از ساعت ۱۸ به بعد به حالت طبیعی بازگشته است.


بیشتر بخوانید


استاندار مازندران ادامه داد: اگر چه اجرای محدودیت‌های جامع دو هفته گذشته، تا حدودی از ایجاد بحران و شکل گیری موج سوم کرونا در استان جلوگیری کرد، ولی خطر همچنان باقی است و مردم شرایط را عادی قلمداد نکنند.

حسین زادگان گفت: هم استانی‌ها در مراجعه به بانک‌ها و اصناف شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و علاوه بر آن اداره کل صمت، اصناف و نیروی انتظامی نظارت بیشتری بر بانک ها، مطب‌ها و سایر اماکن پرتجمع و پر تردد داشته و مردم نیز در اینگونه اماکن بیشتر رعایت کنند.

او افزود: مشاغل گروه یک باید شیوه نامه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند، زیرا تعداد زیادی از افراد با این گروه سرکار داشته، بنابراین باید نظارت بر گروه یک سختگیرانه‌تر شود.

در حال حاضر ۵ شهر مازندران شامل ساری، آمل، گلوگاه، محمودآباد و نور در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار