در بسته حوادث شنبه ۱۵ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

سارق حرفه‌ای منازل در دام پلیس آغاجاری

حوادث امروز شنبه ۱۵ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۱۵ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری حرفه‌ای منازل در آغاجاری

سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در آغاجاری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او در ادامه افزود: در همین ارتباط ماموران یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سارقان احشام در شادگان دستگیر شدند

  سرهنگ  اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت چند راس دام در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله موضوع با اتخاذ تدابیر لازم در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۴ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی سارقان را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ جماشیانی تصریح کرد: این متهمان دربازجویی‌های اولیه پلیس به ۳ فقره سرقت احشام از روستا‌های شهرستان شادگان اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

برخورد قاطع با سارقان خودرو اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۵ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه سارق تعداد ۲ عدد باطری خودرو و یک حلقه چرخ زاپاس کشف شد.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند و متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی اهواز گفت: ماموران کلانتری ۱۸ اهواز با گشت زنی هدفمند و فعال به یک نفر جوان راکب موتور سیکلیت فاقد پلاک مشکوک شده و پس تعقب و گریز وی را دستگیر و موتور سیکلت او را توقیف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: پس استعلام به عمل آمده مشخص شد موتور سیکلیت سرقتی بوده و متهم پس از بازجویی فنی پلیس به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد و متهم پس از تشکلیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.