بازار فروش چاقو در فضای مجازی گرم شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از فروش قابل ‌توجه چاقو به عنوان یکی از محصولات مهم صنایع‌دستی استان زنجان در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، گفت: با توجه به تعطیلی کارگاه‌های صنایع‌دستی و کنسل شدن نمایشگاه‌ها در پی شیوع ویروس کرونا، فروشندگان محصولات خود را در فضای مجازی به فروش گذاشته اند که تاکنون مورد استقبال علاقمندان قرارگرفته است.

او  افزود: فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی است که باید از آن استفاده بهینه کرد.
 
ارجمند ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا فروش اکثر صنعتگران در خارج از استان زنجان انجام می‌شود و چاقوسازان ناچار به فروش محصولات خود از طریق فضای مجازی شده اند.

او گفت: وضعیت فعلی موجود در جامعه باعث شده قدرت خرید مردم کم شود در حالیکه در گذشته نه چندان دور خرید صنایع‌دستی جزء اقلام سبد خانوار بوده است.
 
ارجمند افزود: باید از فرصت فضای مجازی با قیمت پایین­تر استفاده کرد تا در دوران پساکرونا بتوان به نحو مناسب‌تر و مطلوب‌تری از آن بهره‌مند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان  گفت: صنایع‌دستی استان زنجان بسیار غنی بوده  و دارای ذوق هنری است که برای ارتقا بیشتر چه از نظر کیفیت و چه از نظر هنری برنامه‌های مختلفی باید طراحی شود.
 
ارجمند ادامه داد: امروز نقش فضای مجازی در بهبود و توسعه کسب‌ و کار انکار ناپذیر است و هنرمندان و صنعتگران نیز باید برای بازاریابی و فروش تولیدات خود از این ظرفیت بهره ببرند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.