کاهش ۴۱ درصدی تردد در محور‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش ۴۱ درصدی تردد در محور‌های استان در زمان اعمال محدودیت‌هایی دو هفته‌ای کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی دو هفته اخیر (از ابتدای آذر)، حدود سه میلیون و ۳۹۷ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال با حدود پنج میلیون و ۸۰۷ هزار تردد، کاهش ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد که عمدتا هم ناشی از محدودیت‌های کرونایی بوده است.

او با اعلام اینکه در این مدت تردد خودرو‌های سبک نزدیک به ۴۵ درصد کاهش داشت، گفت : طی این دو هفته ثبت دو میلیون و ۶۹۶ هزار تردد خودرو سبک را داشتیم، در حالیکه این عدد در مدت مشابه پارسال چهار میلیون و ۹۰۲ هزار تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش حدود ۲۲ درصدی تردد خودرو‌های سنگین در جاده‌های استان هم خبر داد که از ۹۰۴ هزار تردد در مدت مشابه پارسال به ۷۰۱ هزار تردد رسیده است.

کرمی بیشترین تردد در این دو هفته را مربوط به محور کرمانشاه - قزانچی با حدود ۱۶۵ هزار تردد و کمترین تردد را نیز مربوط به محوز گیلانغرب - سومار با ۴۶۳۰ تردد دانست.

او با اشاره به تداوم محدودیت تردد در جاده‌ها برای خودرو‌های غیربومی، افزود: این محدودیت‌ها با جدیت رعایت می‌شود و از مردم نیز تقاضا داریم به آن پایبند باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار