با تأمین ۹۲ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند کلاردشت، همه دانش‌آموزان این شهرستان به ابزار‌های هوشمند آموزشی دسترسی پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهرداد تیمورنژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت در جلسه هم‌اندیشی با فرماندار و رئیس کمیته امداد گفت: همه دانش‌آموزان کلاردشتی به ابزار‌های هوشمند الکترونیکی جهت آموزش مجازی دسترسی دارند.

او افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، دغدغه همکاران و اولیا و دانش‌آموزان بر این بوده تا در شرایط فعلی و نیز به واسطه وضعیت اقتصادی جامعه، دانش‌آموزان از قافله تعلیم و تربیت دور کنند.

 تیمورنژاد گفت: با کمک خیران توانستیم با تهیه ۹۲ تبلت دانش‌آموزی و اعطای ۷۰ وام ۲۰ میلیون ریالی به خانواده‌ها پوشش صد درصدی در بحث تهیه لوازم الکترونیکی آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار ایجاد کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت ادامه داد: با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد ۱۵ تبلت دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان تأمین شد تا دانش‌آموزان از فرصت آموزشی یکسان برخوردار باشند.

او افزود: شهرستان کلاردشت حدود ۴ هزار دانش‌آموز دارد که در ۴۵ مدرسه مشغول تحصیل هستند و در حال حاضر با تأمین ۹۲ تبلت با مبلغی بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان، همه دانش‌آموزان این ۴۵ مدرسه به ابزار‌های هوشمند آموزشی دسترسی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار