فیسبوک تصاویر بارگذاری شده توسط کاربران PS4 را پاک می‌ کند

پس از اتمام قرارداد فیسبوک و سونی، شبکه اجتماعی مذکور تصمیم گرفته تا داده های بارگذاری شده کاربران PS4 را از صفحات خود پاک کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از گیمرها و کاربران بر این باورند که ذخیره تصاویر و داده‌های آن‌ها در شبکه اجتماعی فیسبوک همانند یک پشتیبان عمل کرده و این مجموعه از آن‌ها محافظت می‌کند، اما به نظر می‌آید فیسبوک اقداماتی کاملاً برخلاف انتظار کاربران را صورت می‌دهد.

بر اساس اطلاعات جدید از سوی چند کاربر مختلف، شبکه اجتماعی فیسبوک تصاویر بارگذاری شده کاربران که از پلتفرم کنسول پلی استیشن ۴ به صورت مستقیم قرار گرفته‌اند را از صفحات خود پاک می‌کند. این در حالی است که تا مدتی پیش شبکه اجتماعی فیسبوک با کنسول پلی استیشن ۴ همخوانی داشت به صورتی که کاربران می‌توانستند ویدئوها و تصاویر گرفته شده از بازی‌هایشان را به صورت مستقیم از Play Station 4 به فیسبوک انتقال دهند و در آن بارگذاری کنند.

این روند تا سال گذشته ادامه داشت؛ زمانی که شرکت سونی اعلام کرد آن‌ها یکپارچگی دو پلتفرم را از میان بر خواهند داشت و کاربران دیگر به صورت مستقیم نمی‌توانند تصاویر و ویدئوها را در فیسبوک بارگذاری کنند. هیچ کدام از شرکت‌های مذکور علت این اقدامات را به صورت رسمی مطرح نکردند اما بسیاری از منتقدان باور داشتند شرکت سونی برای حفاظت از داده‌های کاربران خود آن‌ها را از شبکه اجتماعی فیسبوک دور کرده است. از آن جایی که فیسبوک طی سال‌های گذشته رسوایی‌های بسیاری در رابطه با استخراج اطلاعات کاربران داشته، شرکت سونی سعی دارد از این اتهامات دوری کند.

علت حذف شدن تصاویر PS4 از فیسبوک


بیشتر بخوانید


علت حذف شدن تصاویر PS4 از فیسبوک

اکنون پس از یک سال به نظر می‌آید که فیسبوک تمایلی به حفظ داده‌های کاربران PS4 و گیمرها ندارد. طی مدت زمان اخیر بسیاری از کاربران متوجه پاک شدن ویدئوها و عکس‌های خود از صفحات فیسبوک شده‌اند. در حال حاضر کسی از علت پاک شدن این تصاویر اطلاعی ندارد و ممکن است اقدامی دوطرفه از سوی سونی و فیسبوک باشد. با این وجود کاربرانی که تمایل دارند تصاویر و ویدئوهای بازی خود را حفظ کنند بهتر است از نمونه بارگذاری شده در فیسبوک پشتیبانی بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار