برخی جواب تست‌های ذوب آهن را زیر سوال بردند / سلامتی بازیکنان برایمان اهمیت بیشتری دارد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: درخصوص اتفاقات ذوب آهن، از بی‌اخلاقی و اتهام زدن‌ها پرهیز کنیم و اجازه دهیم مراجع مرتبط آن را بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی دادفر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر شهرخودرو به‌جای سرمربی این تیم گفت: تست اولیه رحمان رضایی منفی شد، اما با توجه به افزایش آمار کرونایی‌های تیم ذوب آهن و اینکه هر کدام از اعضای تیم فوتبال ذوب آهن ممکن است مبتلا به کرونا یا ناقل این ویروس باشند، رحمان رضایی به‌خاطر حفظ سلامت دیگران ترجیح دادند در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت نکنند.

دادفر باتوجه به احتمال لغو یا برگزاری دیدار اذعان کرد: در حیطه وظایف ما نیست که در خصوص لغو بازی تصمیم گیری کنیم، سازمان لیگ و ایفمارک باید بررسی کنند تا درخصوص برگزاری یا لغو تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. با توجه به افزایش تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن اردوی تیم لغو شد بازیکنان کرونایی به قرنطینه رفتند و، چون در تمرینات نیز بازیکنان با یکدیگر تماس داشتند و ممکن است آن‌ها نیز به کرونا مبتلا شده باشند و همچنین با وجود تست مجدد ممکن است آمار ذوب آهن افزایش پیدا کند.

او با اشاره به صفارایی ذوب آهن برابر شهرخودرو با بازیکنان جوان و امید خاطرنشان کرد: سه نفر از بازیکنان جوانان ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی ملحق شدند یک بازیکن ما به اردوی تیم ملی امید دعوت شد و تعداد ۱۱ نفر بازیکن مبتلا به کرونای قطعی داریم. تقریباً همه آن‌ها از بازیکنان ثابت ذوب آهن هستند ممکن است فردا مقابل شهرخودرو قرار نگیریم، اما منتظر تصمیم سازمان لیگ و ایفمارک هستیم و بعد از جلسه هیئت مدیره با توجه به رای سازمان لیگ تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود تا مشخص شود به چه نحوی در بازی فردا قرار می‌گیریم.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به بازی کردن ذوب آهن برابر حریف در این شرایط گفت: هر تصمیمی که اعضای هیئت مدیره بگیرند بر اساس آن رفتار می‌کنیم، با دستور جواد محمدی مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن، نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کردیم. همچنین اطلاعات تیم فوتبال ذوب‌آهن از طریق پزشک تیم به دکتر هراتیان منتقل کردیم چرا که مستندات بیشتری از ما درخواست کردند.

دادفر در ادامه بیان کرد: آمادگی این را داریم که هر زمان تست راستی‌آزمایی انجام بدهیم چرا که متاسفانه بعضی از دوستان جواب تست‌های تیم ذوب‌آهن را زیر سوال بردند. ما در آزمایشگاه معتبر اصفهان تست دادیم و جواب آن‌ها کاملاً صحیح است.

وی ادامه داد: بعد از تست مجدد بازیکنان و مسئولان افزایش تعداد کرونایی‌ها را شاهد خواهیم بود، اما در حال حاضر ۱۱ بازیکن ذوب آهن به‌صورت قطعی به کرونا مبتلا شده اند و چند بازیکن دیگر نیز مشکوک هستند که ممکن است جواب تست آن‌ها نیز مثبت شود.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن با تاکید بر حفظ سلامت بازیکنان گفت: جان انسان‌ها برای ما از همه چیز مهم‌تر است اگر باشگاه به این نتیجه برسد که بازی نکند سلامت بازیکنان خودش و تیم حریف را مدنظر قرار خواهد داد.
در این خصوص از بی‌اخلاقی و اتهام زدن‌ها پرهیز کنیم و اجازه دهیم مراجع مرتبط در خصوص آن بررسی کنند.

دادفر در پایان درباره دیدار ذوب آهن برابر پرسپولیس در این وضعیت گفت: بازی برابر پرسپولیس هفته آینده است و هر تصمیمی می‌توان در خصوص آن گرفت؛ اما بازی پرسپولیس-نساجی و سپاهان به دلیل کرونا لغو شده است. خطری که تیم ذوب آهن با ۱۱ بازیکن مبتلا به کرونا می‌توان ایجاد کند بیشتر از سفر پرسپولیس به قائمشر است. دیدار پرسپولیس و نساجی با احتمالات درگیر است، اما تیم ما به طور قطع بازیکنان کرونایی دارد و می‌تواند خطرآفرین باشد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.