فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل در شهرستان سمنان با دستگیری یک معتاد سابقه‌دار خبر داد و گفت: این فرد همراه با پرونده خود تحویل مراجع قضایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبداله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی وقوع سرقت‌های سیم و کابل در سطح شهرستان سمنان، مأموران انتظامی با تشکیل قرارگاه سرقت و بررسی تمام جوانب امر، موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری قراردادند، گفت: مأموران کلانتری ۱۳ گلستان شهرستان سمنان در تحقیقات فنی و تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس، سرنخ‌هایی از یک معتاد سابقه دار را در همین خصوص به دست آوردند.

او با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های لازم، عملیات دستگیری این سارق نیز آغاز و متهم در اقدامی ضربتی دستگیر شد، افزود: فرد دستگیرشده ۳۸ ساله و معتاد به مواد مخدر و سابقه دار است که در بازجویی‌ها به ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان سمنان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: برابر تحلیل علمی آمار مجرمان و بزهکارانی که توسط پلیس دستگیرشده‌اند، اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است.

سردار حسنی با تاکید بر اینکه ارتقا امنیت نیازمند همراهی و همکاری آحاد جامعه با پلیس است از عموم مردم خواست هر گونه اطلاعات و اخبار خود در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۲۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
بفرستینش به درک تامردم امنیت داشته باشن اینا اصلاح شدنی نیستن