انجام پذیرش مسافر در ناوگان حمل و نقل با استعلام از سامانه سرو

پذیرش مسافر در ناوگان حمل و نقل استان چهارمحال و بختیاری با استعلام از سامانه سروا صورت می‌گیرد.

پذیرش مسافر در ناوگان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین مالکی معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و امنیت مسافران برون‌شهری، تمامی مسافران با استفاده از سامانه «سروا» استعلام و پس از اطمینان از سلامتی آن‌ها پذیرش می‌شوند.

او افزود: با اتصال سامانه سروا (سامانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) به سامانه سلامت مرکز بهداشت استان، با استعلام شماره ملی مسافران، افرادی که بیماری آن‌ها در مرکز بهداشت ثبت شده باشد و دوران قرنطینه خود را سپری نکرده باشند، در ناوگان استان پذیرش نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید


مالکی اضافه کرد: با استفاده از این روش تنها مسافرانی که از سلامتی آن اطمینان حاصل می‌شود، می‌توانند از وسایل حمل و نقل برون شهری استفاده کنند.

او با اشاره به رعایت ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش مسافر در وسایل حمل و نقل درون شهری، اظهار داشت: بسیاری از شرکت‌ها و اتوبوس‌های مسافری این مصوبه را در استان رعایت می‌کنند و چالش خاصی در این خصوص وجود ندارد.

مالکی با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی مسافر در ناوگان حمل و نقل برون شهری استان طی ماه‌های اخیر، افزود: این در حالی است که در حوزه حمل بار افزایش یا کاهش را شاهد نبوده و روال عادی برقرار است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.