قاسمی‌نژاد پس از مصدومیت با گل برگشت

محمد قاسمی‌نژاد، بازیکن کلیدی تیم فوتبال شهرخودرومشهد، بعد از پایان دوره مصدومیتش موفق شد مقابل ذوب‌آهن ۲ گل به ثمر برساند و ستاره تیمش شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

امین قاسمی نژاد یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های سید مهدی رحمتی در تیم شهرخودرو است، مقابل ماشین‌سازی تبریز موفق به زدن ۲ گل شد و یک پاس گل داد.

قاسمی نژاد بعد از دیدار مقابل ماشین‌سازی در تمرینات تیم مشهدی دچار مصدومیت شد و ۳ بازی این تیم مقابل پیکان، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس را از دست داد. تیم شهرخودرو در هیچ کدام از این ۳ بازی نتوانست به پیروزی برسد و ۲ شکست و یک تساوی به دست آورد.

این بازیکن ۳۴ ساله در بازی مقابل ذوب‌آهن بار دیگر به ترکیب تیم شهرخودرو بازگشت و این‌بار نیز موفق شد با به ثمر رساندن ۲ گل ستاره تیمش باشد و در دومین پیروزی نماینده مشهد نیز تاثیر مستقیم داشته باشد. او با این ۲ گل در مجموع ۴ گله شد و در صدر جدول گلزنان لیگ همراه با گادوین منشا و طالب ریکانی قرار گرفت.

رحمتی، قاسمی نژاد را در دقیقه ۶۷ از زمین بازی خارج کرد تا بتواند از ستاره‌اش برای بازی‌های دشوار ۲ هفته‌ی آینده مقابل گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار