اهدای لوازم توانبخشی به خانواده‌های دارای معلول در حمیدیه

فرماندار حمیدیه از اهدای وسایل کمک توانبخشی، بسته‌های معیشتی و لوازم مورد نیاز زندگی به ۳ خانواده دارای معلول در این شهرستان خبر داد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از اداره بهزیستی شهرستان گفت: رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی کاری ارزشمند و پسندیده است.

او با اشاره به اهدای وسایل کمک توانبخشی، بسته‌های معیشتی و لوازم مورد نیاز زندگی به ۳ خانواده دارای معلول تحت پوشش بهزیستی حمیدیه، افزود: مسئولان ادارات و بانک‌های شهرستان نسبت به تکریم ارباب رجوع به ویژه قشر معلول و مناسب سازی ساختمان ها، اقدامات لازم به عمل آورند.

هاشمی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده به منظور رفع مشکلات این قشر، اظهار داشت: فرمانداری حمیدیه آمادگی لازم جهت تامین زمین برای احداث منزل به خانواده‌های فاقد واحد مسکونی تحت پوشش بهزیستی را دارد.

به مناسبت هفته جهانی معلولان و تکریم افراد دارای معلولیت، دیروز همزمان با سراسر کشور، ۸ واحد مسکونی شامل یک واحد در رامهرمز، ۵ واحد در باغملک و ۲ واحد در دشت آزادگان به خانواده‌های دارای معلول واگذار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.