تولید ۳۰۰ عنوان محتوای آموزشی در پایه تحصیلی متوسطه

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری استان زنجان گفت: از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بیش از ۳۰۰ عنوان محتوای آموزشی تولید و تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، زنجانی رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری در راستای آموزش ­های مجازی انجام شده، گفت: آموزش مجازی دروس منتخب دوره اول و دوم متوسطه توسط دبیران، تدوین و بارگذاری محتوا‌های تولید شده در شرایط شیوع بیماری کرونا، که با هدف تحقق شعار تعطیل ناپذیر بودن آموزش و تحقق توسعه عدالت آموزشی جزء دغدغه اصلی اداره کل می‌باشد.

او بااشاره به اینکه استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خلاق و جهادی باعث پیشرو بودن استان زنجان در تولید محتوا‌های آموزشی و ارائه به دانش آموزان شده است،گفت: شرایط موجود نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی می‌باشد که طبق احصاء نظرات مدیران مدارس متوسطه نظری و دوره اول متوسطه، انجام برنامه آموزش مجازی دروس مورد استقبال حداکثری دانش آموزان عزیز استان قرار گرفته است.

زنجانی ادامه داد: با راه اندازی کانال آموزشی دروس دوره اول و دوم متوسطه در فضای شاد به آدرس am۲zn_shad@، تمامی محتوا‌های تولید شده در استان زنجان در کانال مربوطه بارگذاری می شود.
 
او گفت: با عضویت بالای ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه و متوسطه نظری در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تحقق کامل اهداف مورد نظر ادره کل آموزش و پرورش استان دور از دسترس نمی‌باشد.

رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری استان زنجان افزود: در دوره دوم متوسطه نظری در پایه دهم ۴۶ محتوا بالغ بر ۱۸۴۰ دقیقه، در پایه یازدهم ۷۴ عنوان محتوا بالغ بر ۲۹۶۰ دقیقه و در پایه دوازدهم ۱۰۰ عنوان محتوا بالغ بر ۴۰۰۰ دقیقه تا پایان آبان ۹۹ تولید و در کانال اداره آموزش دوره دم متوسطه استان در فضای شاد بارگذاری شده است.
 
زنجانی ادامه داد: در دوره اول متوسطه در پایه هفتم ۲۲ عنوان محتوا بالغ بر ۶۶۰ دقیقه، در پایه هشتم ۲۵ عنوان محتوا بالغ بر ۷۵۰ دقیقه و در پایه نهم ۵۵ عنوان محتوا بالغ بر هزار و ۶۵۰ دقیقه محتوا تولید و بارگذاری شده است.

او گفت: با توجه به تولید، تدوین و بارگذاری ۳۲۲ عنوان محتوای آموزشی بالغ بر ۱۱هزار و  ۸۶۰ دقیقه توسط اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه نظری، آرزومندیم هرچه سریع­تر با ریشه کن شدن بیماری کووید-۱۹ شاهد دایر بودن آموزش‌های حضوری در مدارس باشیم که با حمایت‌های همه جانبه مدیرکل محترم تا آن روز با تمام توان و قوا تولید محتوا‌های آموزشی را ادامه خواهیم داد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.