خسارت تگرگ در روستای میجان

بخشدار بخش جبالبارز شهرستان جیرفت گفت: بارش شدید تگرگ در روستای میجان خسارت سنگینی به کشاورزان و دامداران این منطقه وارد کرد.

علی سالاری بخشدار بخش جبالبارز شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: متاسفانه عصر امروز بارش شدید تگرگ در بخش جبالبارز خسارت سنگینی به کشاورزان و دامداران منطقه وارد کرده است.

او افزود: این رخداد طبیعی در حالی رخ داد، اکثر باغداران در میجان هنوز محصول مرکبات خود را برداشت نکرده بودند و تعدادی نیز امروز مشغول برداشت محصول بودند که گرفتار تگرگ شدند.

سالاری تصریح کرد: متاسفانه دام‌های تعدادی از دامداران روستای میجان هم بر اثر بارش تگرگ تلف شد.

خسارت تگرگ در روستای میجان

او بیان داشت: هم اکنون راه عبور و مرور در بخش‌هایی از روستا مسدود است که طبق هماهنگی‌های انجام شده با اداره راهداری، صبح سه شنبه در اولین فرصت، مسیر‌های اصلی و فرعی این روستا باز خواهند شد.

بخشدار جبالبارز گفت: در روستا‌هایی که امروز بر اثر بارش تگرگ، جاری شدن سیل را هم به همراه داشته، مسیر‌های اصلی ارتباطی مسدود شده بود که در همان ساعات اولیه، با همکاری راهداری، مسیر‌ها باز شد.

او افزود: کشاورزان چندین روستای دیگر از بخش جبالبارز نیز دچار خسارت شده اند که برای ارزیابی و تعیین خسارات، فردا سه شنبه با کارشناسان مربوطه از مناطق خسارت دیده بازدید خواهیم داشت.

عصر امروز بارش شدید تگرگ در بخش جبالبارز خسارت سنگینی به کشاورزان و دامداران به ویژه در روستای میجان و سایر روستا‌های اطراف وارد کرد که آن‌ها تقاضای مساعدت و رسیدگی هرچه سریعتر مسئولان برای جبران خسارت وارده به محصولات شان را دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار