شهردار رازمیان:

اولین بوستان بانوان در شهر رازمیان احداث می‌شود

شهردار رازمیان گفت: بوستان بانوان شهر رازمیان به عنوان اولین بوستان اختصاصی در منطقه الموت غربی و شرقی احداث می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، پورقاسم شهردار رازمیان گفت: با همراهی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، کلنگ احداث بوستان بانوان شهر رازمیان با نام بوستان مادر به زودی با حضور مسئولان استان و شهرستان به زمین زده خواهد شد.

او افزود: بوستان بانوان شهر رازمیان در داخل شهر جانمایی شده و طراحی این بوستان به گونه‌ای است تا بانوان با امنیت و آرامش بیشتری از بوستان استفاده کنند.

پورقاسم، مساحت بوستان بانوان شهر رازمیان را بیش از دو هزار و ۵۰۰ مترمربع اعلام کرد گفت: با توجه به اینکه شهر رازمیان یکی از مقصد‌های گردشگری مردم استان و حتی کشور است و گردشگران زیادی در ایام بهار و تابستان به این شهر سفر می‌کنند بوستان مادر شهر رازمیان با توجه به طراحی بسیار زیبا و برخوداری از فضای پیاده روی، دوچرخه سواری، فضای سبز، ست‌های ورزشی، روشنایی و تجهیزات بازی می‌تواند علاوه بر استفاده بانوان شهر رازمیان مورد استفاده بانوان گردشگر نیز قرار بگیرد.

او بیان کرد: در مجموع برای احداث بوستان مادر شهر رازمیان به ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که این اعتبار در دو مرحله تامین و تخصیص می‌یابد.

شهردار رازمیان با یاداوری اینکه در حال حاضر شهر رازمیان دارای دو بوستان در ورودی شهر و محله کیاکلایه است افزود: اعتبار مورد نیاز بوستان بانوان شهر رازمیان با استفاده از ظرفیت‌های داخلی شهرداری تامین و هزینه خواهد شد.

پورقاسم گفت: بوستان بانوان شهر رازمیان در دو مرحله اجرا می‌شود که مرحله اول شامل محوطه سازی و جدول گذاری و جالیز کاری است و در فاز دوم نیز اجرای مبلمان و روشنایی، نصب ست‌های ورزشی و نصب الاچیق انجام می‌شود.

او خاطرنشان کرد: بوستان مادر شهر رازمیان تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار