مجوز فعالیت مرغداری‌های متخلف چهارمحال و بختیاری باطل می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مجوز فعالیت مرغداری‌های متخلف در استان باطل و پروانه‌های جدید برای سرمایه‌گذاران صادر می‌شود.

مجوز فعالیت مرغداری‌های متخلف باطل می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم کنترل قیمت مرغ در بازار گفت: ۷۵ درصد نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌های این استان با قیمت مصوب دولتی تأمین خواهد شد تا از کمبود گوشت مرغ جلوگیری شود.

او رعایت حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده در تعیین قیمت مرغ را ضروری بیان کرد و افزود: مرغداران نباید مرغ زنده خود را بیشتر از ۴۵ روز در مرغداری نگهداری کنند.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت نظارت از چرخه تولید و اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری روند تولید و عرضه مرغ به بازار را تشدید کنند.

او، شناسایی دلالان مرغ در حوزه تولید و عرضه را ضروری دانست و ادامه داد: برخورد با مرغدارانی که نهاده‌های دامی را با قیمت دولتی دریافت کرده اند و مرغ تولیدی را در مهلت مشخص تحویل نمی‌دهند، مورد توجه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باطل کردن پروانه واحد تولیدی و برخورد با مدیران سهل‌انگار در این حوزه ضرورت دارد.

عباسی گفت: در صورت کمبود احتمالی مرغ در بازار چهارمحال و بختیاری، می‌توان مرغ مورد نظر را از سایر استان‌ها وارد کرد.

او تاکید کرد: مجوز فعالیت مرغداری‌های متخلف باطل و پروانه‌های جدید برای سرمایه‌گذاران این حوزه صادر شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.