در بسته حوادث چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

انجام ۱۱ عملیات مهار آتش و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان اهوازی/ باند سارقان منهدم شد

حوادث امروز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

تلاش آتش نشانان اهوازی برای انجام ۱۱ عملیات امدادی

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در ساعت ۳ و ۵۹ دقیقه دیروز، نشت گاز از علمک گاز منزل مسکونی در کوی علوی آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و همکاری با عوامل ۱۹۴ شرکت گاز، نشتی را برطرف کردند.

او به آتش سوزی در طبقه بالای منزل مسکونی ساعت ۶ و ۳۷ دقیقه بین یوسفی و سلطانی اشاره و اظهار کرد: ماموران آتش نشانی با قطع جریان برق و گاز ساختمان زبانه‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند. ضمن اینکه حریق کابل برق که منجر به سرایت شعله‌های آتش به درختان خیابان درمنطقه امانیه بین منصفی و سقراط ساعت ۶ و ۵۴ دقیقه شده بود با سرعت عمل آتش نشانان اطفا شد.

قنبری با بیان آتش سوزی خودروی پراید درون حیاط منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه در کوی علوی بیان داشت: حریق که به علت گازگیری غیرمجاز گاز LPG در حیاط منزل مسکونی رخ داده بود، با تلاش آتش نشانان با استفاده از لوله‌های آبرسان مهار و از سرایت حریق به داخل منزل مسکونی جلوگیری شد، همچنین آتش سوزی کنتوربرق منازل مسکونی در کوی منابع طبیعی ساعت ۳ و ۵ دقیقه و منطقه کیانشهر خیابان مریم ساعت ۱۶ و ۵۱ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او تصریح کرد: بی احتیاطی حین پخت و پز منجر به حریق و دودگرفتگی تراس منزل مسکونی در منطقه زیتون کارمندی خیابان فاطمی بین زهره و زیبا ساعت ۱۹ و ۴۹ دقیقه شد و شعله‌های حریق با حضور به موقع آتش نشانان اطفا و از سرایت زبانه‌های آتش به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به واژگونی خودروی پراید ساعت ۲۲ و ۵۲ دقیقه در فلکه بهزیستی نبش هستی اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه منجر به مصدومیت راننده ۲۲ ساله شد و آتش نشانان با استفاده از ابزار برش و نجات راننده مصدوم را از داخل اتاقک خودرو خارج و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او به اعزام آتش نشانان ساعت ۲۳ و ۴ دقیقه جهت مهار آتش سوزی کانکس نگهبانی شرکت تجاری در مقابل ملی حفاری اشاره کرد و بیان داشت: ماموران آتش نشانی شعله‌های حریق را که به علت اتصال برق نورافکن ایجاده شده بودند، سریعا مهار کردند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن در مناطق کیانپارس خیابان ۱۸ شرقی و کوی نبوت ۳ شهروند را نجات دادند.

باند سارقان خودرو در اهواز منهدم شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۶ با اقدامات اطلاعاتی اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۴ دستگاه پراید و ۱۳ عدد تلفن همرا ه سرقتی کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۲۵ فقره سرقت خودرو و ۵۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند و تاکنون ۵۳ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شده اند، ضمن اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.