آغاز ساخت مدرسه‌ای خیرساز در منوجان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت:کلنگ ساخت مدرسه ای ۶ کلاسه به همت خیران در شهرستان منوجان به زمین زده شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد واعظی نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در سفر خود به شهرستان منوجان در آیین کلنگ زنی مدرسه‌ای خیر ساز، گفت: این مدرسه با ۶ کلاس درس و ۴۹۰ مترمربع زیربنای آموزشی به همت خیران نوعدوست، ساخته خواهد شد.

 واعظی نژاد با بیان اینکه سالن نمازخانه این مدرسه نیز با ۲۰۰ متر مربع زیربنا به همت یک خیر دیگر ساخته می‌شود، افزود: افزایش مشارکت‌های مردمی در ساخت مدارس طی چند سال اخیر رشد چشم گیری داشته به طوری که باعث کسب رتبه سوم برای استان کرمان در سطح کشور شده است.

او گفت: مشارکت‌های مردمی در سال‌های ۹۱ و ۹۲ زیر یک میلیارد تومان بود، اما ازآغاز سال ۹۹ تا امروز ۲۱۴ میلیارد تومان جذب مشارکت خیران و کمک های مردمی را داشته ایم که این رقم بسیار قابل توجه است.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه در سفر به شهرستان منوجان مدرسه ۹ کلاسه شهدای قلعه منوجان، مسکن مهر، مدرسه شش کلاسه شهدای عباس آباد ، مدرسه شش کلاسه شهید عزیزی روستای چاهی و همچنین مدرسه شش کلاسه روستای نودژ منوجان بازدید می‌شود، افزود: این پروژه‌ها در حال حاضر از پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در شهرستان منوجان است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان عنوان کرد: با اتمام این پروژه‌ها بخش اعظمی از کمبود فضای آموزشی استاندارد  شهرستان منوجان جبران می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار