۵ ایده منحصر به فرد جهت انتخاب کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری  نیاز به تخصص و تجربه دارد چراکه تنوع در این محصول تزئینی بالا است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،کاغذ دیواری هم از آن دسته از خریدهایی است که نمی توان بی گدار به آب زد، علی الخصوص اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که در خرید خود بسیار حساس هستید و به قول معروف مو را از ماست بیرون می کشید. درواقع انتخاب و خرید انواع کاغذ دیواری دکورچوب در طرح های شیک و زیبا مثل خرید یک دست لباس نیست که در صورت نیاز به فروشگاههای مربوطه مراجعه کنید و در محل تصمیم بگیرید چه رنگ و طرحی برایتان مناسب است باید از قبل فکر همه این موارد را کرده باشید وگرنه حتماً پشیمان خواهید شد.

خرید کاغذ دیواری  نیاز به تخصص و تجربه دارد چراکه تنوع در این محصول تزئینی بالاست، چه از نظر طرح و چه رنگ. اما با رعایت یک سری اصول می توان بسادگی از پس آن برآمد.

نکات طلایی در خرید کاغذ دیواری

اولین و مهم ترین نکته که در خرید کاغذ دیواری برای دکوارسیون منزل باید در نظر داشت داشتن ایده و طرح اولیه است، اشتباه نکنید، این موضوع به معنای انتخاب کاغذ دیواری نهایی در ذهن نیست، بلکه باید انتظارات فرد کمابیش از قبل مشخص باشد.

معرفی ایده هایی برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری از شرکت دکورچوب

برای ایجاد آمادگی ذهنی لازم به منظور تجسم طرح اولیه کاغذ دیواری در ذهن می توان سراغ مجلات و سایت های دکوراسیون داخلی رفت. با دیدن این تصاویر که اغلب نتیجه کار کارشناسان خبره طراحی داخلی ست می توان به آنچه که بیشتر به سلیقه یتان نزدیک تر است پی ببرید و از سردرگمی هایی که ناشی از عدم وجود ایده اولیه است رهایی بیابید.

نکات کلیدی در خرید کاغذ دیواری شیک و زیبا

نکته مهم دیگر که در انتخاب کاغذ دیواری نقش مهمی ایفا می کند آگاهی از بودجه مورد نظر برای خرید کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری ها دارای طیف گسترده ای از قیمت هستند و اینکه بدانید تا چه میزان می توانید در این پروژه هزینه کنید بخش بزرگی از مشکلات شما را از طریق محدود کردن انتخاب هایتان رفع خواهد کرد. از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت کاغذ دیواری ها نقش دارد جنس کاغذ دیواری، گرماژ کاغذ دیواری و کشور تولید کننده است. البته قیمت نهایی کاغذ دیواری بستگی مستقیم به ابعاد فضای شما به مترمربع دارد.

معرفی ایده هایی برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری از شرکت دکورچوب

علاوه بر این موارد باید بدانید که آیا قصد داریم همه دیوارهای فضا را با یک نوع کاغذ دیواری بپوشانید یا خیر. این روزها هدف از خرید کاغذ دیواری به طور کلی تغییر کرده است. درگذشته کاغذ دیواری کالایی بود برای پوشاندن عیوب دیوارها و پنهان کردن دیوارهای رنگ پریده قدیمی. ولی این روزها کاغذ دیواری اغلب به این دلیل خریده می شود تا فضای کسل کننده و یکنواخت منزل را با افزودن رنگ و تسکچر متحول کند.

بنابراین شاید دیگر ضرورتی وجود نداشته باشد همه دیوارها با کاغذ دیواری و آن هم کاغذ دیواری یک شکل بپوشانید. درواقع اگر نگاهی به مجلات و سایت های مرتبط با دکوراسیون انداخته باشید خواهید دید که حتی با استفاده از کاغذ دیواری برای یک دیوار می توان تغییر بزرگی در آن ایجاد کرد

. این موضوع باید قبل از اقدام خرید کاغذ دیواری کاملاً مشخص شده باشد چراکه طرح هایی که برای پوشاندن یک دیوار به کار می روند کاملاً با طرح هایی که می توان از آن برای پوشاندن همه دیوارها استفاده کرد متفاوت است. درواقع طرح های ساده تر بهترین گزینه برای استفاده در همه دیوارهاست درصورتیکه طرح های پیچیده تر و اغلب درشت تر مناسب اکسنت وال هستند.

چند ایده های جذاب و چشم‌نواز در انتخاب و خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری می تواند نقطه کانونی فضا باشد و در عین حال می تواند باعث شود نقطه کانونی دیگر بیشتر جلب توجه کند. بنابراین باید نقطه کانونی فضایی که قرار است از کاغذ دیواری در آن استفاده کنید از قبل تعیین شود. در برخی از فضاها مبلمان به قدری زیبا و دارای تکسچر هستند که می توان آن را تبدیل به نقطه کانونی کرد اگر چنین باشد رنگ کاغذ دیواری و طرح آن به نوعی باید مکمل آن طرح باشد. در این مواقع می توان از طرح های خلوت تر با رنگ های مکمل آن المان استفاده کرد. در برخی فضاهای دیگر مبلمان، تابلوها و دیگر اکسسوری ها فاقد فاکتورهای خاصی ست که بتوان آنها را نقطه کانونی در نظر گرفت. در این شرایط کاغذ دیواری می تواند این نقش را بر عهده بگیرد، پس استفاده از طرح های خاص با رنگ های جلب توجه کننده خالی از لطف نیست.

متراژ فضایی که کاغذ دیواری برای آن انتخاب می شود در تعیین نوع طرح نقش دارد. در فضاهایی که بسیار کوچک هستند اگر از طرح های بسیار درشت استفاده شود طرح فضای اطراف را می بلعد و به نوعی فضا کوچکتر از آنچه که هست به نظر خواهد رسید. در نقطه مقابل طرح های بسیار ریز در فضاهای بزرگ زیبایی نخواهند داشت. بنابراین ابعاد طرح کاغذ دیواری با ابعاد فضا ارتباطی تنگاتنگ دارند.

معرفی ایده هایی برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری از شرکت دکورچوب

کاغذ دیواری می تواند خطای دید ایجاد کند. اگر ارتفاع فضایی که قصد کاغذ دیواری کردن آن را دارید خیلی کوتاه است نباید از کاغذ دیواری که دارای خطوط افقی در آن است استفاده کنید. درنقطه مقابل، استفاده از کاغذ دیواری با خطوط یا طرح های افقی در محیط هایی مثل راه پله ها فضاهای با عرض کم را پهن تر می کند و از این رو می تواند عیوب فضا را بپوشاند.

برخی از طرح ها فضا را هیجانی و شاد جلوه می دهند درصورتیکه برخی دیگر فضا را آرام و دنج می کنند. این مسئله کاملاً به هدف شما از خرید کاغذ دیواری برمی گردد. اگر تمایل دارید فضایی شاد ایجاد کنید رنگ های شاد به همراه طرح های درشت و سه بعدی شما را به هدفتان خواهند رساند. درعوض رنگ هایی مثل عنابی، قهوه ای و آبی آرامش بخش هستند و با هدف دیگر به کار گرفته می شوند.

خرید کاغذ دیواری از شرکت دکورچوب

بعد از اینکه در مورد هدف استفاده از کاغذ دیواری به نوعی به یک جمع بندی کلی رسیدید و دانستید که چه انتظاراتی از خرید یک کاغذ دیواری دارید وقت آن رسیده که خرید خود را انجام دهید. در این بین دو راهکار پیش رویتان قرار دارد. می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید و خرید آنلاین داشته باشید و یا تمایل دارید به صورت حضوری خرید کنید. البته بهتر است به صورت آنلاین آلبوم های کاغذ دیواری را مشاهده کنید و طرح های موجود در بازار را شناسایی کنید و سپس چه به شکل اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید کنید، لازم به ذکر است شرکت دکورچوب به عنوان نماینده کاغذ دیواری گرند دیزاین در کشور برای خرید حضوری و اینترنتی در خدمات شماست، کافی است نام این شرکت را در موتور جستجوگر گوگل جستجو کنید.

انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار