ساماندهی بزرگترین شاهراه اقتصادی کشور

فرماندار قصرشیرین گفت : ساماندهی مرز رسمی پرویزخان بزرگترین شاهراه اقتصادی کشور که بیشترین حجم صادرات به عراق از طریق این معبر بین‌المللی انجام می‌شود در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : محدوده گمرک در مرز ۴۵ هکتار و محدوده پایانه ۱۴ هکتار است که برای دریافت سند مربوط به تملک، اختلافاتی وجود داشت که در این نشست با توافق بر سر محدوده‌های موردنظر برطرف شد.

او گفت : هم اکنون عملیات اجرایی طرح جامع گمرک پرویزخان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بزرگترین طرح گمرک ایران از نظر ارزش ریالی است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: در مرحله اول طرح جامع پرویزخان ۷۴ میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته که اجرای آن می‌تواند امکاناتی درخور شان و این مرز رسمی در آن ایجاد کند.

تاتار ادامه داد: طرح جامع پرویزخان سه سال طول می‌کشد که ساختمان گمرک، سردخانه، انبار، پارکینگ، محل استقرار تجار و محل ترانزیت سوخت از مواردی است که در این طرح احداث می‌شود.

او افزود: در طرح جامع گمرک پرویزخان تمام زیرساخت‌ها و نیاز‌های بلندمدت این گمرک از جمله محوطه‌سازی، راه ورودی و خروجی، فیبرنوری، فاضلاب، آب و برق و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

او از انجام تمامی مبادلات تجاری و مسافری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مرز‌های خسروی و پرویزخان خبرداد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار