پیام تسلیت سپاه ثارالله کرمان به مناسبت درگذشت آیت الله یزدی

سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی ارتحال ملکوتی آیت الله یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان عروج آیت الله یزدی را تسلیت گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَه

رحلت عالم مجاهد و پرهیزگار آیت الله محمد یزدی رضوان‌الله‌علیه را به مقام عظمای ولایت، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه‌ و جامعه‌ محترم مدرسین و به شاگردان و دوستان و ارادتمندان آن مرحوم وبه طور ویژه به خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض مینماییم.

آن عالم بزرگوار، سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و خدمت به حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام سپری نمود.

مجاهدت‌های ایشان در خدمت امام راحل از آغاز شروع مبارزات علیه رژیم پهلوی باصراحت لهجه و شجاعت خاص مورد توجه همگان بود و بعد انقلاب نیز با توجه به جایگاه علمی و حوزوی با پذیرش مسئولیت‌های خطیر از جمله ریاست قوه قضائیه، مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین، عضویت در شورای نگهبان و…با همان مواضع شفاف و استوار خدمات فراوانی به نظام و کشور نمود.

از خداوند متعال برای آن عالم مجاهد علو درجات در جوار ائمه اطهار علیهم السلام وصبر جمیل و اجر جزیل را برای همه مصیبت دیدگان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار