نهاده‌های دامی و کشاورزی موضوع جلسه مسئولان زرندیه

در جلسه‌ای با حضور مسئولان زرندیه و نماینده مردم در مجلس مشکلات نهاده‌های دامی و کشاورزی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در جلسه مشترک حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان زرندیه با شورای اسلامی بخش مرکزی و خرقان که در دفتر فرماندار برگزارشد مشکلات تولید کنندگان بخش دامداری و کشاورزی در تهیه نهاده‌های دامی وکشاورزی بررسی شد.

بهسازی جاده‌های شهرستان بخصوص جاده خشکرود تا خرقان، رفع نقاط حادثه خیز در مسیر مواصلاتی شهرستان، فعال‌تر شدن مراکز بهداشتی در دو بخش مرکزی و بخش کم برخوردار خرقان از دیگر موضوعات این جلسه بود.

مسئله آب شرب شهر خشکرود دربخش مرکزی شهرستان زرندیه، هم افزائی بیشتر بخش خصوصی با دولت جهت رفع مشکلات مردمی از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این جلسه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: جلسه خوب و پرباری بود، مشکلات را دوستان بیان کردند، دغدغه‌های مردم در بحث جاده‌ها، بهداشت و درمان، نهاده‌های دامی و کشاورزی هست.

حجت الاسلام سبزی افزود: در این جلسه مقرر شد مشکلات حاد مردم در اولویت قرار گرفته و سریعاً انجام شود  که مسئله‌ی حیاتی آب آشامیدنی شهر خشکرود از جمله این مشکلات هست که انشا الله سریعا حل شود.

او اضافه کرد: برای رفع نقاط حادثه‌خیز و دیگر مشکلات می‌توان از توان شرکت‌های تولیدی منطقه استفاده کرد و همچنین می‌توان از مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاران بخش صنعت و کشاورزی کمک گرفت تا خیلی از این مشکلات حل شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.