طرح محله محور شهید سلیمانی در رامشیر کلید خورد

سرپرست فرمانداری رامشیر از اجرای طرح محله محور «شهید سلیمانی» برای مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح محله محور «شهید سلیمانی» برای مقابله با کرونا در این شهرستان با حضور جمشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان، نیرو‌های سپاه و هلال احمر برگزار شد.

او با بیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی محله محور و مردمی است که با رویکرد هر خانه یک پایگاه سلامت، در غربالگری و شناسایی مبتلایان نقش موثری دارد، افزود: در این طرح می‌توان از ظرفیت پزشکان جهادی، نیرو‌های بسیجی و مردمی و همچنین ظرفیت گرو‌های جهادی، هلال احمر، برای مقابله و کنترل کرونا استفاده کرد.

عبادی تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام تست‌های گسترده، بیماریابی و قرنطینه و رصد هوشمند بیماران، آموزش و اطلاع رسانی، محافظت از گروه‌های آسیب‌پذیر و همچنین افزایش درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری را از اهداف و راهبرد‌های مهم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و بیان داشت: تحقق و موفقیت این طرح با جلب مشارکت مردم امکامپذیر است.

سرپرست فرمانداری رامشیر در پایان از شهروندان خواست در کاهش ابتلا به کرونا با رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از تردد‌های غیرضروری در اماکن شلوغ، خودداری از برگزاری مراسم‌های ختم، عروسی، دورهمی‌های خانوادگی و تشکیل محافل غیرضروری در آستانه شب یلدا و ... همکاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.