مربی تیم فوتبال سپاهان:

فصل بیستم لیگ برتر برای سپاهان، از فردا شروع می‌شود

علیرضا مرزبان درباره بازی تیم سپاهان برابر نساجی مازندران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: ما از نتایج کسب شده ناراضی هستیم، چون فقط  در ۲ بازی یک امتیاز گرفته‌ایم. مسئله مثبت این است که تیم ما روی روند تاکتیکی خوبی پیش می‌رود و بازیکنان با شرافت در تمرینات شرکت می‌کنند و هر لحظه به ایده آل‌های تاکتیکی و همبستگی گروهی بیشتری نزدیک می‌شویم.  

او ادامه داد: لیگ بیستم را از فردا شروع می‌کنیم، زیرا چیزی را از دست نداده‌ایم. این مسئله را بازیکنان خیلی خوب می‌دانند و این تذکر را به بازیکنان داده‌ایم که فصل جدید برای ما از زمانی شروع می‌شود که قدم‌های بزرگی برداریم و سپاهان را به جایگاه خودش برسانیم.

نویدکیا تفکرات مثبتی به مسائل تاکتیکی دارد 

او ادامه داد: شرایط به صورتی پیش می‌رود که می توانیم به هواداران خود امیدواری بدهیم تیم سپاهان به روند خوبش که همه انتظارش را دارند، برمی گردد. محرم نویدکیا تفکرات مثبتی را نسبت به مسائل تاکتیکی و فوتبال جهان دارد و به آن طرف حرکت می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم و ۳ امتیاز را کسب کنیم، زیرا این مسئله برای ما اهمیت زیادی دارد.  شرایط تیم را می‌بینیم که خوب کار می‌کند و احساس خوبی را نسبت به شرایط تیم داریم.

مرزبان درباره خط دفاعی سپاهان گفت: تنها تغییر بزرگ ما در خط دفاعی، اضافه شدن ولسیانی به تیم است که چون شخصیت بزرگی دارد و نقش لیدر تیم را بازی می‌کند، به تیم بازگشته است.

مربی سپاهان: فصل بیستم برای سپاهان از فردا شروع می‌شود

ضربات ایستگاهی نقش بزرگی در لیگ برتر فوتبال ایفا می کنند 

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ضربات ایستگاهی در لیگ برتر فوتبال نقش بزرگی بازی می‌کنند و تیم‌ها در این زمینه خوب کار می‌کنند، ما نیز در ضربات ایستگاهی خوب هستیم، اما روی این موضوع حساسیت بزرگی وجود داشت. آنالیز خوبی روی گل‌هایی که روی ضربات ایستگاهی خورده‌ایم انجام دادیم و نوع سازماندهی جدیدی را داریم. تمرینات خوبی در این زمینه کردیم و سازماندهی جدید کمک می‌کند که ما آسیب نخوریم.

او درباره مصدومان سپاهان در بازی فردا گفت: مصدوم خاصی نداریم، مهدی کیانی مشکلی در عضله دارد که به احتمال زیاد همراه ما نخواهد بود؛ اما خلعتبری همراه تیم است و  وضعیتش  امشب مشخص می‌شود.

سپاهان با حضور ساکت عملکرد مثبتی داشته است 

مرزبان درباره شرایط کادر فنی بیان کرد: مرحله طولانی را در شرایط مربیگری سپری می‌کنیم. تیم سپاهان چندین سال است که ثبات ندارد. همچنین نتایج این تیم اصفهانی تا قهرمانی در لیگ برتر فاصله زیادی داشت. علاوه بر این، تغییرات بزرگی در سپاهان  انجام شده است و  مدیریت جدیدی آمده که شخصیت خوبی در گذشته داشته است. به هر حال سپاهان عملکرد مثبتی با ساکت و همکارانش داشته و کادر فنی جدیدی آمده است و باید مسائل را به سمتی ببریم که موفقیت‌آمیز باشد.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: این مسئله را می‌دانیم که موفقیت ما ضمانت این را می‌کند که هواداران از ما راضی باشند. عملکردمان نسبت به مسائل تاکتیکی تیم و روند مثبتی که داریم، خوشحال کننده است. این مسئله اهمیت دارد که هیئت مدیره و مربیان جدید زمانی نیاز دارند تا تفکرات خود را پیاده کنند.

او درباره  تیم نساجی گفت: تیم‌ها این‌گونه نیستند که یک قاعده داشته باشند و همه مربیان سعی می‌کنند راه‌های حمله را استفاده کنند و  بتوانند از ضربات ایستگاهی استفاده کنند و از کناره‌ها اضافه شوند و از توپ‌های پشت دفاع بهره ببرند. در مجموع  کار‌های تاکتیکی ترکیبی از تمام مسائل است و نسبت به مسائل آگاه هستیم.

ما از استفاده نکردن شانس های گلزنی ناراضی هستیم 

مرزبان تصریح کرد: با توجه به شرایطی که داریم و دیدگاه مثبتی که به روند بازی‌ها داریم، تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و با کار ترکیبی به دروازه حریف نزدیک می شویم. تنها ایراد ما استفاده نکردن از موقعیت‌های گل است که می‌سازیم و از روند استفاده از شانس‌ها ناراضی هستیم، اما از شرایط  بازی رو به جلو راضی هستیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره غیبت کی روش استنلی گفت: این بازیکن مصدومیتی داشت و نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم و روز‌ها درگیر مصدومیتش بود. البته در خط حمله از شانس‌های بزرگ استفاده نکردیم و گل‌هایی که می‌خوریم روی ضربات ایستگاهی است که توانمندی خوبی داریم، اما نبود ثبات در یارگیری باعث شد که  از سیستم دفاعی و هجومی راضی هستیم.

او خاطرنشان کرد: زمانی که به سپاهان آمدیم تیم به هیچ وجه نتایج خوبی نگرفته بود. این تیم اصفهانی چندین  هفته مشکل درونی داشت و تیم موفقی نبود و مربیان  قبلی رفتند و مربیان جدید آمدند. البته ما آمدیم و هفته‌ها مساوی کردیم، اما مهم این بود که آخر فصل قهرمان شدیم.

مرزبان افزود: این موضوع مهم است که روابط درون‌گروهی را بفهمیم و مسیر حرکت را بدانیم و مسائل بین بازیکنان را درک کنیم. درخواست بازیکنان از کادر فنی باید مشخص باشد. فصل  بیستم فوتبال را از فردا آغاز می‌کنیم  و باید راه خودمان را برویم. بازیکنان باید این تفکر را داشته باشند که نماینده یک مکتب بزرگ هستند و باید برای آن مبارزه کنند و از جان مایه بگذارند.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و می‌گویم جایشان خالی است و امیدوارم هواداران بتوانند دوباره به ورزشگاه بیایند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار