مرزبان: نویدکیا نقش "بتهوون" را در فوتبال ایفا می کند/ تیم سپاهان با فرم ایده آل خود فاصله دارد

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر تیم سایپا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری قبل  از بازی برابر سایپا تهران اظهار کرد: تیم ما بعد از کسب ۲ پیروزی پیاپی به خصوص برد برابر تراکتور به شرایط خوبی رسیده است. همچنین تیم سپاهان بعد  از هفته هفتم فصل گذشته موفق شد خارج از خانه مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کند. به هر حال یک مسئله بحرانی بود و باید از آن عبور می‌کردیم تا یک احساس خوب به تیم برگردد.

او درباره مربیان جوان سپاهان و سایپا گفت: ابراهیم صادقی یکی از مربیان خوب و با شخصیت فوتبال است که تجربه بالایی دارد و برای نویدکیا مهم است که معیار‌های فوتبال اروپا را دنبال کند. نویدکیا نقش "بتهوون" را برای یک سمفونی بزرگ ایفا می‌کند و ما باید به عنوان دستیاران تفکراتی که در ذهن محرم وجود دارد را اجرا کنیم. نویدکیا تفکرات و تجربیاتی که از فوتبال آلمان به دست آورده بود را اجرا می‌کند و آینده خیلی خوبی دارد.

قصد داریم تیم با ثبات در لیگ برتر داشته باشیم 

مرزبان درباره وضعیت سپاهان گفت: بازی‌های خوبی ارائه کردیم و می‌دانیم که با فرم ایده‌آل فاصله داریم. البته بازیکنان زیرنظر محرم نویدکیا تمریناتشان را به خوبی انجام می‌دهند تا بتوانیم یک تیم با ثبات از نظر تاکتیکی و روانی در لیگ برتر داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: به نظرم ۳ فاکتور بزرگ جهانی یعنی مسائل روحی، تاکتیکی و بدنی در فوتبال نقش تعیین کننده دارند و باید در کنار یکدیگر خیلی خوب کار کنند و به همین دلیل روی این مسائل تمرکز بالایی گذاشته‌ایم. هنوز مشکلاتی در این زمینه‌ها وجود دارد و در حال برطرف کردن آن‌ها هستیم.

ترکیب تیم برنده باید حفظ شود 

مرزبان  خاطر نشان کرد: حضور بازیکنان به صورت فیکس در بازی، حفظ ترکیب تیم برنده است. زمانی بازیکنان در کنار یکدیگر فاکتور‌هایی را به خوبی تکمیل می‌کنند لزومی به تغییر شرایط نیست و  ترکیب تیم برنده بهتر است که حفظ شود و نفر دوازدهم نداریم تا یک تیم کامل به یکدیگر کمک کنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مهدی کیانی کاپیتان سپاهان کیفیت بالایی دارد و شخصیت مهدی کیانی به تیم کمک می‌کند و  او مسئولیت بزرگی در تیم دارد و در این زمینه خوب کار می‌کند.

او بیان کرد: محرم نویدکیا هر جا لازم باشد جوابگو است، اما سازمان لیگ بیان کرده که هر کسی مدرک حرفه‌ای داشته باشد باید در نشست خبری شرکت کند. همچنین محرم به قوانین سازمان لیگ احترام می‌گذارد و رعایت قوانین و انضباط تیمی  برای او مهم است و ما هم احترام قائل هستیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار