سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام:

انزلی‌ها حریف پالایش گاز ایلام نشدند

آراسته نژاد گفت:انزلی‌ها حریف پالایش گاز ایلام نشدند، تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام مهمان خود ملوان بندر انزلی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، جام کوثر و از گروه دوم، تیم ملوان بندر انزلی عصر امروز در ورزشگاه عدالت ایلام مقابل تیم پالایش گاز با یک گل مغلوب شد.

تک گل این دیدار را کوثر عنبری در دقیقه ۶۰ برای تیم پالایش گاز ایلام به ثمر رساند، تیم بانوان پالایش گاز ایلام هم اکنون با یک برد، دو باخت و ۳ امتیاز در رده چهارم از گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ابتدا با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه آغاز شد که در ادامه با اضافه شدن تیم قشقایی شیراز به جدول مسابقات، با حضور ۱۱ تیم در ۲ گروه برگزار می‌شود.

شهرداری بم کرمان، سپاهان اصفهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی در گروه اول و تیم‌های وِچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام، سارگُل بوشهر و قشقایی شیراز در گروه دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تیمی با تجربه است که در چند سال اخیر همیشه جزو تیم‌های خوب لیگ برتر بوده و هرساله نتایج مناسبی کسب کرده و در این لیگ هم حریف سختی برای رقیبان خواهد بود.

ایناس آراسته نژاد سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: در دوبازی گذشته بازی با تیم‌های صدر جدول سال گذشته بودیم و از آنجایی که این دوتیم ملی پوشانی در اختیار داشتند و متاسفانه این تیم شکست خورد.

آراسته نژاد با بیان اینکه تیم وچان کردستان و سیرجان سال گذشته در لیگ فوتبال بانوان کشور مقام دوم و سوم را کسب کردند، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود که ۶ امتیاز از دست رفته جبران کنیم.

او اظهار کرد: هدف تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام جوان گرائی و بومی بودن بازیکنان است که انتظار داریم در میادین ورزشی کشور خوب بدرخشند و بار دیگر نام ایلام و ایلامیان را در میادین ورزشی فریاد بزنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون تیم فوتبال بانوان ایلام از آمادگی خوبی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد که هفته چهارم و پنجم برنده میدان شوند.

آراسته نژاد در پایان از مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام و سایر مسئولان این شرکت تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: امسال دلگرمی و حامی خیلی خوبی برای تیم بودند، امیدوارم باتوجه به جوانگرایی وبومی بودن این تیم، آینده روشن برای استان و کل کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.