اولویت اول معیشت مردم

ائمه جمعه چرام و قلعه رئیسی بر تلاش مسئولان برای کنترل گرانی‌های سرسام‌آور و شکننده تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام فرهمند امام جمعه موقت چرام با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری‌اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: اوضاع نامناسب معیشتی مردم با نگاه علمی، کارشناسی و با داشتن روحیه جهادی و مقاومت رفع می شود.

حجت الاسلام فرهمند با بیان اینکه گرانی‌های سرسام‌آور برای مردم شکننده است افزود: مسئولان باید عزم جدی‌تری برای کنترل گرانی، افزایش قیمت‌ها داشته باشند.

او با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح گفت: از برکات این وحدت می‌توان به نزدیک شدن دانشگاه به ارزش‌های دینی و آگاهی حوزه از جدیدترین پیشرفت‌های علمی و شکست نقشه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه بوده است.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه قلعه رئیسی با بیان اینکه گرانی های سرسام آور و سختی های زیاد برای طبقات متوسط ایجاد کرده است گفت: مسئولان باید عزم جدی تری در زمینه رفع مشکلات معیشتی مردم، جهش تولید، کنترل بازار و حمایت از اشتغال و صنعت داشته باشند.

حجت الاسلام صلواتی خواستار مجازات آمران و عاملان جنایت ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ایی کشورمان شد و بیان کرد: تاخیر در این امر فرصت سوزی است و باعث جسارت دشمن می‌شود.

او طرح اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها را یک طرح کارشناسی دانست و افزود: این طرح که پیش نویس آن توسط رئیس مجلس در شورای عالی امنیت ملی مطرح شد پس از تصویب در مجلس به قانون تبدیل و لازم الاجرا است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.