وضعیت شیوع کرونا در مشهد نارنجی شد

مدیر توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امروز به طور رسمی وضعیت مشهد در تعداد بیماران بستری وسرپایی مبتلا به کووید ۱۹ "نارنجی" اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا اسلامی مدیر توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام عمومی اینکه وضعیت مشهد به طور رسمی نارنجی شده گفت: از تلاش بی‌وقفه و فعالیت مضاعف کارکنان واحد‌های بهداشتی، درمانی و ستادی برای درمان بیماران و مبارزه برای قطع زنجیره انتقال ویروس همه‌گیر کرونا قدردانی می کنم.
 
او افزود: با وجود تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی، همچنان برای خدمات‌رسانی به بیماران در عین اجرای محدودیت‌های کرونایی، فعالیت و حضور کارکنان واحد‌های بهداشتی و درمانی در سطح خراسان رضوی مطلبق روال گذشته جریان دارد.
 
او افزود: دورکاری کارمندان ادارات خدمات‌رسان نیز همانند واحد‌های ستادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا سقف ۳۰ درصد تعیین شده و این میزان برای دیگر ادارات تا سقف ۵۰ درصدی حضور کارمندان است.

مدیر توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بسیاری از واحد‌های ستادی این دانشگاه همانند واحد‌های بهداشتی و درمانی درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و به همین منظور حضور دو سوم این افراد در محیط کار ضروری است.

اسلامی بیان کرد: "بانوان باردار، کارکنان دارای فرزند خردسال و یا مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای" در قالب برنامه‌ریزی برای دورکاری، در اولویت فعالیت به صورت دورکار قرار دارند.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.