تجهیز اولین مزرعه گردشگری کشور در اردبیل در ایام کرونایی

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: با وجود شیوع کرونا برای تجهیز اولین مزرعه گردشگری کشور در اردبیل اقدامات لازم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،   محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان اردبیل گفت: با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده اولین مزرعه گردشگری دارای مجوز در کشور امسال در استان اردبیل راه‌اندازی شد.

او با اشاره به صدور مجوز به اولین مجموعه گردشگری کشاورزی در اردبیل افزود: در این مزرعه گردشگری انواع محصولات ارگانیک از جمله سيب‌زمینی، سبزیجات، شیر محلی، بوقلمون، مرغ طبیعی، بلدرچين، تخم‌مرغ، انواع گیاهان دارویی و خوراکی تولید و ارائه می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردبیل تصریح کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا این مجموعه کماکان به فعالیت خود ادامه داده و این بیماری را فرصتی برای تجهیز قسمت‌های مختلف و تکمیل مجموعه دانسته و در این زمینه اقدامات لازم انجام شده است.

شایقی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های اردبیل در حوزه کشاورزی، در راستای رونق گردشگری کشاورزی در سطح شهرستان که از برنامه‌های امسال به شمار می‌رود، از فعالان در این حوزه حمایت می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.