وضعیت قرمز کرونایی در پنج شهر مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: شهر‌های آمل، رامسر، بهشهر، گلوگاه و نکا در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان با بیان اینکه شهر‌های ساری، نور و محمودآباد از قرمز خارج شدند و به وضعیت نارنجی رسیدند، گفت: شهر‌های آمل، رامسر، بهشهر، گلوگاه و نکا در وضعیت قرمز قرار دارند.

او افزود: وضعیت دو شهرستان آمل و گلوگاه حاد است که باید با ایجاد محدودیت‌های بیشتر و رعایت بیشتر مردم، وضعیت آن‌ها به حالت عادی برگردد.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: وضعیت مازندران در حال حاضر شکننده است و باید با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و مشارکت آحاد مردم و اصناف، حالت تثبیت به مازندران برگردد.

حسن نژاد با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی و تجمعات چند نفره از عوامل مهم ابتلا به ویروس کرونا است، از مردم خواست در آستانه شب یلدا از هرگونه دورهمی دوری کنند و به هیچ عنوان به دید و بازدید نروند و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ریشه کن کردن بیماری کووید ۱۹ کمک کنند.

او گفت: برای کنترل بیشتر رفت و آمد مردم، زمان اجرای محدودیت‌های شبانه کرونایی در مازندران برای روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸ عصر تا ۴ صبح خواهد بود.

حسن نژاد با بیان اینکه مردم، مراسم شب یلدا را مجازی برگزار کنند از صداوسیما و رسانه‌های مجازی خواست برای پر کردن اوقات فراغت مردم در شب یلدا برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.