آغاز عملیات اجرایی طرح‌های سرمایه گذاری به ارزش ۵۲۹ میلیارد تومان در آبادان

شهردار آبادان گفت: امروز عملیات اجرای چند طرح سرمایه گذاری در شهرستان آبادان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمودرضا شیرازی شهردار آبادان با بیان اینکه طرح بازار بزرگ ماهی در مساحت ۶۳ هزار متر مربع در محل بلوار شطیط یکی از بزرگترین طرح‌هایی است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد گفت: این طرح شامل سالن‌های فروش، سردخانه‌ها، کارگاه‌های وابسته، بارانداز‌ها و باسکول، پارکینگ و رستوران‌های دریایی و اسکله تفریحی است.

او ادامه داد: ساخت نوار‌های تجاری، احداث مجتمع‌های تجاری-اداری زندیه، آرمان ذوالفقاری و معلم نیز از جمله طرح‌های مهم سرمایه گذاری هستند که از امروز به صورت رسمی کار احداث آن‌ها آغاز شد.

شهردار آبادان گفت: تعدادی از طرح‌های سرمایه گذاری دیگر نیز مراحل فراخوان خود را گذرانده اند و به زودی عملیات اجرایی آن‌ها نیز آغاز خواهد و به این ترتیب حجم سرمایه گذاری حدود ۵۲۹ میلیارد تومان توسط شهرداری آبادان با مشارکت بخش خصوصی خواهد بود.

شیرازی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها علاوه بر ایجاد مجتمع‌های تجاری-اداری و مسکونی و تفریحی، سهم قابل توجهی در ایجاد اشتغال دارد به طوری که به صورت تقریبی ۳۲۰ نفر را به صورت مستقیم و ۷۷۰ نفر را به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهد کرد.

او گفت: مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های اقتصادی کلید توسعه متوازن شهری آبادان است و به همین دلیل برنامه ریزی گسترده‌ای در این زمینه انجام داده ایم و از همه سرمایه گذارانی که دل در گروی آبادی آبادان دارند و می‌توانند در ایجاد فرصت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری مشارکت کنند به صورت ویژه استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.