تکمیل ۴۱ پروژه جهش تولید با امضای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار آذربایجان شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان ‎شرقی گفت: ۴۱ پروژه جهش تولید با امضای رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار آذربایجان شرقی تکمیل خواهدشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان ‎شرقی در جلسه هماهنگی تفاهم‌نامه پیشبرد پروژه‌های جهش تولید گفت: این تفاهم‌نامه بین محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی منعقد شده است.

اوافزود: هدف این تفاهم‌نامه اجرا، تکمیل و به بهره برداری رساندن ۴۱ پروژه جهش تولید در استان است.

اوبا اشاره به منابع مالی لازم برای اتمام پروژه‌های جهش تولید استان اعلام کرد: مبلغ ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ردیف ۲۹ جدول پرداختی‌ها تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۹، حدود ۷۲ میلیارد تومان در قالب کمک‌های فنی و اعتباری به منظور تامین یارانه سود تسهیلات و چهار میلیارد تومان از طریق اعتبارات بودجه استانی در قانون بودجه ۹۹، تامین خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‎شرقی افزود: هم‌چنین ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش از محل منابع داخلی موسسه عامل، ۶۱۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت از منابع داخلی موسسه عامل طرح‌ها و ۷۲ میلیارد تومان نیز در قالب کمک‌های فنی اعتباری به منظور تامین یارانه سود تسهیلات قرار است پرداخت شود.

بهبودی از بانک‎ها و دستگاه‎ها درخواست کرد تا آخرین اقدامات انجام شده در خصوص پروژه‌های جهش تولید را در سریعترین زمان ارسال کنند و پیگیر عقد قرارداد با واحد‌های معرفی شده تفاهم نامه جهش تولید باشند.

او میزان سرمایه گذاری ریالی بخش خصوصی را برای اتمام پروژه‌های جهش تولید در این استان ۱۰ هزار و ۵۹ میلیارد تومان و سرمایه گذاری ارزی این بخش را ۱۹ میلیون و ۱۴۲ هزار دلار اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار