لیگ فوتبال فرانسه؛

لانس ۲ - مون پلیه ۳/ جدال جذاب هفته چهاردهم، به سود شاگردان "زاکاریان" پایان یافت

۲ تیم فوتبال لانس و مون پلیه در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال لانس و مون پلیه در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود مون پلیه به پایان رسید.

بازیکنان مون پلیه این بازی را بسیار خوب شروع کردند و در دقایق ۱۶ و ۲۶ توسط "ماویدیدی" و "پدرو مندس" به ۲ گل رسیدند. پس از زدن این ۲ گل شاگردان "زاکاریان" عقب نشستند و توپ و میدان را در اختیار بازیکنان لانس قرار دادند.

در دقیقه ۳۶ "اوملین" دروازه بان مون پلیه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان "زاکاریان" به پایان برسد.

در نیمه دوم تلاش‌های بازیکنان لانس برای زدن گل مساوی بیشتر شد تا این که در دقیقه ۵۰ "کاکوتا" از روی نقطه پنالتی دروازه مون پلیه را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

دقیقه ۶۹ "لابورده" با گلزنی خود یک بار دیگر مون پلیه را پیش انداخت تا این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان "زاکاریان" به پایان برسد.

مون پلیه با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و در رده پنجم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. لانس هم با ۲۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار