پدر خوانده عادی سازی در جهان عرب ترند شد!

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری گرافیکی از ولیعهد سعودی با سران کشور‌های سازشگر با اشغالگران را منتشر کردند و محمد بن سلمان را پدرخوانده عادی سازی توصیف کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران به نقش و تاثیر محمد بن سلمان و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در روند عادی سازی کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کردند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت در همین راستا در گزارشی از تاثیرمحمد بن سلمان ولیعهد سعودی در عادی سازی مغرب با اسرائیل خبر داد و تاکید کرد عربستان دارای فهرستی از کشور‌هایی است که بعدا با اسرائیل ارتباط برقرار خواهند کرد.


بیشتربخوانید


 

فعالان شبکه‌های اجتماعی افزودند کشور‌های عادی ساز برای دست یافتن بر مدال حقارت، خفت، خیانت و جنایتکاری و جلب رضایت اسرائیل با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

برخی از کاربران با اشاره به اظهارات جرد کوشنر داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا افزودند: عادی سازی ورابط عربتسان و اسرائیل قطعی است.

کاربران با ابراز رضایت از رسوا شدن این کشور‌ها و فاش شدن حقیقت و خیانت عادی سازان تاکید کردند این مساله نقاب را از چهره آنان برداشت و به زودی موجب پیروزی اسلام ناب محمدی خواهد شد.

برخی از کاربران نیز با اشاره به عادی سازی پادشاه عربستان با رژیم صهیونیستی تاکید کردند این عادی سازی از سوی ملت و مردم کشور‌های عربی نیست.

کاربران تاکید کردند سران عادی ساز در تصمیمات و کشتار کودکان، زنان، سالخوردگان، شیرخواران و مردم بی گناه فلسطین شریک هستند.

منبع: العالم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.