برق رسانی به ناحیه صنعتی انگوت اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به زودی با شروع عملیات اجرایی، برق مورد نیاز ناحیه صنعتی انگوت تا پایان امسال تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مقدمات اجرای آماده سازی ناحیه صنعتی انگوت از سال گذشته آغاز شده است که تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌های لازم، این ناحیه صنعتی از اوایل سال آینده در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.

او اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده، مجوز و تملک این ناحیه صنعتی در سال ۹۸ اخذ گردید که بلافاصله پس از تمک زمین، نسبت به تسطیح اراضی و آماده سازی این ناحیه صنعتی اقدام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه پس از آماده سازی زمین، در مرحله تامین زیرساخت‌های لازم در این ناحیه صنعتی هستیم بیان کرد: برون سپاری و تعیین پیمانکار مربوط به اجرای خط توزیع فشار متوسط هوایی به منظور تامین برق مورد نیاز این ناحیه انجام شده است که به زودی با شروع عملیات اجرایی، برق مورد نیاز این ناحیه تا پایان سال جاری تامین خواهد شد.

اهلی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این شرکت برای آماده سازی ناحیه صنعتی انگوت هزینه شده است، ادامه داد: برای تکمیل زیرساخت این ناحیه به اعتبارات بیشتری نیاز است که در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، آماده سازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم این ناحیه صنعتی تسهیل خواهد شد.

او مساحت این ناحیه صنعتی را در حدود ۳۰ هکتار برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش انگوت به تازگی از شهرستان گرمی منفک و به شهرستان تبدیل شده است، با بهره برداری از این ناحیه که تنها شهرک یا ناحیه صنعتی این شهرستان خواهد بود نقش بسزایی در حضور سرمایه گذاران در این منطقه از استان خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این شرکت به منظور تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: مصرف این هزینه علاوه بر اعتبارات عمرانی و ملی بوده که برای آبادانی شهرک‌های صنعتی استان تخصیص یافته است.

اهلی ابراز امیدواری کرد تا با آغاز واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی انگوت، شاهد شکوفایی روز افزون این منطقه از استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.