ردپای مومو در مرگ دردناک پسر ۱۶ ساله تهرانی

تحقیقات درباره مرگ پسر نوجوانی که با پریدن از پشت بام به زندگی خود پایان داده نشان می‌دهد او پیش از سقوط در حال بازی مومو بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ساعت ۷صبح دیروز به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری نوجوان از ساختمانی در غرب تهران به پایین سقوط کرده و جانش را از دست داده است.

دقایقی بعد تیم جنایی در محل حادثه حاضر و با جسد نوجوانی ۱۶ساله روبه‌رو شد که ساکن یکی از طبقات مجتمع بود. او، اما از پشت بام ساختمان ۵طبقه به پایین سقوط کرده و در دم جانش را از دست داده بود.

خانواده پسر نوجوان که از این حادثه شوکه شده بودند و باورشان نمی‌شد پسرشان را از دست داده‌اند می‌گفتند که او هیچ اختلاف و مشکلی با خانواده نداشته و محال است که دست به خودکشی زده باشد.

به گفته آنها، پسرشان درس‌خوان و باهوش بوده و هیچ رفتاری که نشان دهد ممکن است دست به‌خودکشی بزند از خودش بروز نداده بود.


بیشتر بخوانید


با این حال شواهدی که پلیس در بررسی محل حادثه به دست آورد از این حکایت داشت که پسر نوجوان با پای خودش به استقبال مرگ رفته و در سقوط او کسی دخالتی نداشته است.

در این شرایط مأموران برای پی‌بردن به انگیزه او به بررسی کامپیوتر و تلفن همراه وی پرداختند. شواهد نشان می‌داد که او دقایقی قبل از سقوط در فضای مجازی در حال جست‌وجو و بازی بوده است. او آخرین‌بار سرگرم انجام بازی مومو و چالش آن بوده و پس از آن تصمیم به این اقدام هولناک گرفته بود.

در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات بیشتر درباره اینکه آیا مرگ دردناک پسر نوجوان به‌خاطر چالش مومو بوده یا نه را صادر کرد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار