کشف بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز در نهبندان

فرمانده انتظامی نهبندان از کشف ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ قاچاق و توقیف یک کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی نهبندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون در حال حرکت مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از کامیون ۲ هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ قاچاق که فاقد مجوز حمل بوده را کشف و بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برآورد کردند.

سرهنگ رحیمی ادامه داد: در این رابطه یک کامیون توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۵۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک خودرو پژو ۴۰۵ در بیرجند

سرهنگ شاهوردی رئیس پلیس موادمخدر خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور دادند که راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مشاهده شد تعداد سه کوله حاوی مواد مخدر جلوی پای سرنشینان عقب بین صندلی‌ها قرار دارد.

سرهنگ شاهوردی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کوله پشتی متهمان ۵۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند که در این رابطه ۴ متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس موادمخدر خراسان جنوبی ادامه داد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد لذا همکاری شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه‌های تاثیرگذار با پلیس نیز در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.