کشف ۶۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی بیرجند از کشف ۱۱۰ حلقه انواع لاستیک قاچاق به ارزش ۶۶۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی اخباری مبنی بر قاچاق لاستیک در سطح این شهرستان دریافت کردند و بلافاصله موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح شهرستان بیرجند یک کامیون حامل بار لاستیک مشاهده و پس از شناسایی و بررسی دقیق خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از کامیون ۱۱۰ حلقه انواع لاستیک قاچاق نیز کشف و بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۶۶۰ میلیون ریال براورد کردند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی بیرجند با اشاره به این که در این رابطه یک کامیون توقیف و یک نفر دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۲ سارق با ۱۰ فقره سرقت در بشرویه

سرهنگ مریمی فرمانده انتظامی بشرویه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و منازل خالی از سکنه در شهرستان بشرویه، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی و مراقبت‌های نامحسوس در جغرافیای محل جرم و با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند ۲ سارق را دستگیر کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.